چطور در کشتی کروز ایمن سفر کنیم؟

به گزارش تور گرجستان ارزان، فرقی نمی‌کند در چه نوع مسافرتی باشید همیشه بایست احتیاط نمود تا همچنان سفر برایمان لذت بخش باشد، گاهی حتی یک سرماخوردگی ساده سفرمان را خراب میکند، در کشتی کروز هم شرایط خاصی وجود دارد که بهتر است با اطلاع کامل از آنها شرایط سفرتان را امن نگاه دارید.

چطور در کشتی کروز ایمن سفر کنیم؟

سفر با تور کشتی کروز سفری هیجان انگیز و جالب است که حتی برای یکبار هم که شده آنرا امتحان کنید. البته این سفر نیز گاهی دستخوش اتفاقات ناگواری می شود که با رعایت اصول ایمنی و همچنین دانستن آنها می توان از این اتفاقات جلوگیری کرد.

شستن مرتب دست ها

شایع ترین علت بیماری های دستگاه گوارش در کشتی های کروز بیماری عفونی است که منجر به اسهال و استفراغ می شود. درمان این ویروس تا چند روز زمان می برد و همین باعث می شود که سفر شما خراب شود. با شستن مرتب دست ها می‌توانید شانس خود برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس بالا ببرید.

کشتی بدون درمانگاه

از رزرو کشتی بدون درمانگاه جدا خودداری کنید. قبل از رزرو بلیط باید نسبت به امکانات موجود در کشتی آگاهی کسب کنید. یکی از امکانات مهمی که باید کشتی دارای آن باشد،وجود درمانگاه است. خوب است که این درمانگاه به صورت 24 ساعته فعالیت داشته و به مسافران خدمت رسانی کند.

شنا در محدوده خطر

از آنجایی که در بسیاری از خطوط کروز دارای نجات غریق نیستند،پس کودکان بدون نظارت نباید شنا کنند.پس باید کودک خود را کنترل کنید و یا او را همراهی کنید.همچنین بزرگسالان نیز باید ایمنی خود در آب را حفظ کنند.زیرا گزارشات اخیر مربوط به غرق شدگی تنها مختص کودکان نبوده است.گاهی اوقات فقدان آموزش ها کافی کارکنان باعث بروز اتفاقاتی از این قبیل می شود.

حفاظت از اموال

بسیاری از مسافران در سفر دریایی احساس امنیت کاذبی دارند. آنها احساس می کنند به دور از جهان واقعی و در مکانی محدود هستند، پس هیچ اتفاقی برای اموال آنها نمی افتد. اما باید بدانید که در این کشتی و در این سفر صدها انسان غریبه با شما همسفر هستند که شما هیچ یک را به خوبی نمی شناسید. کافیست با کمی بی دقتی و همچنین وسوسه کردن دیگر، اموال شما به راحتی مورد سرقت قرار گیرد.

سالم بمانید

همانطور که گفتیم با شستن دستها می توانید جلوگیری از بیماری عفونی را کنترل کنید اما در رابطه با بیماری هایی که ممکن است در مقصد با آن روبرو شوید و همچنین مالاریا ،آنفلونزا و زیکا،باید محتاطانه عمل کنید و قبل از سفر اقدامات لازم و واکسن های مورد نیاز را دریافت کنید.

انتشار: 4 فروردین 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 63

به "چطور در کشتی کروز ایمن سفر کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چطور در کشتی کروز ایمن سفر کنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور در کشتی کروز ایمن سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید