نویل: هیئت مدیره منچستریونایتد مسبب وضعیت فعلی این تیم است

به گزارش تور گرجستان ارزان، کاپیتان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد اُفت شدید این تیم در فصل جاری را ناشی از ضعف عملکرد مدیران باشگاه می داند.

نویل: هیئت مدیره منچستریونایتد مسبب وضعیت فعلی این تیم است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس ارزان همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، با اینکه خیلی ها به خاطر اُفت شدید منچستریونایتد در این فصل و حضور این تیم در رده دوازدهم جدول انگشت اتهام را به سوی سرمربی تیم، اولگنار سولسشایر نشانه گرفته اند، گری نویل هم تیمی سابقش را بی تقصیر می داند.

منچستریونایتد که با وجود عدم قهرمانی در لیگ برتر از سال 2013 هنوز هم پرافتخارترین تیم لیگ جزیره محسوب می گردد، در این فصل از هشت بازی خود تنها دو بازی را برده است و روز گذشته (یکشنبه) هم با ارائه نمایشی ناامیدکننده مقابل نیوکاسل، تن به شکست داد. این باخت سبب شده که مردان سولسشایر اکنون تنها دو امتیاز از منطقه سقوط جدول فاصله داشته باشند.

نویل درباره وضعیت منچستریونایتد به شبکه اسکای اسپورتس گفت: یونایتد دارد تاوان تصمیمات ضعیف هیئت مدیره اش را می دهد و به خاطر آنها درد می کشد. هیئت مدیره باشگاه مسئول جذب بازیکنان ضعیف، انتخاب اشتباه مربیان، اعتماد به آنها و بعد برکنار کردن شان است. وقتی که هیئت مدیره باشگاه هر دو سال خط و مشی جدیدی مشخص می نماید و برای هر مربی که روی کار می آید، 250 میلیون پوند سرمایه گذاری می نماید، چنین مسائل بزرگی هم پیش می آیند.

گری نویل اضافه نمود: سولسشایر احتیاج دارد، پولی که سایر مربیان قبل از او هم برای تقویت تیم دریافت کردند به او اختصاص داده گردد. اگر یونایتد در سه چهار پنجره بعدی نقل وانتقالات خوب بازیکن جذب کند، می تواند اسکلت خوبی برای این تیم بسازد، اما اگر باز هم در جذب بازیکن ضعیف عمل کند، همین طور عذاب خواهد کشید. هیچ راه فوری برای برطرف مسائل وجود ندارد و باید آنها را اصولی حل کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 649

به "نویل: هیئت مدیره منچستریونایتد مسبب وضعیت فعلی این تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویل: هیئت مدیره منچستریونایتد مسبب وضعیت فعلی این تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید