شهاب حسینی از هندی ها جایزه گرفت

به گزارش تور گرجستان ارزان، جشنواره بین المللی فیلم هند 2022 در مراسم اختتامیه خود جوایزی را به فیلم های ایرانی بی سرانجام و نرگسی اهدا کرد.

شهاب حسینی از هندی ها جایزه گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، پنجاه و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم هند دیشب (دوشنبه) در نهمین روز برگزاری اش در گوا با اهدای جوایز در مراسم اختتامیه به کار خود انتها داد.

درام اسپانیایی من رویاهای الکتریکی دارم والنتینا مائورل جایزه بزرگ برترین فیلم جشنواره یعنی طاووس طلا را دریافت کرد و دانیلا مارین ناوارو برای همین فیلم جایزه برترین بازیگر زن جشنواره را برد.

نادر ساعی ور برای فیلم بی انتها جایزه برترین کارگردان جشنواره و طاووس نقره ای را دریافت کرد و جایزه برترین بازیگر مرد به وحید مبصری برای همین فیلم تعلق یافت.

جایزه برترین فیلم بلند اول یک کارگردان به آسیمینا پرودرو برای پشت انبارکاه اهدا شد و جایزه ویژه هیات داوران نصیب لاو دیاز برای وقتی امواج از بین می روند رسید.

مدال گاندی که از سوی یونسکو اهدا می گردد هم به پیغام اسکندر برای نرگسی رسید. شهاب حسینی تهیه کننده و بازیگر این فیلم بود و فیلم کوشش یک فرد مبتلا به سندرم داون را برای پیدا کردن عشقی برای ازدواج تصویر می نماید.

سال جاری فرانسه به عنوان کشور مهمان در این جشنواره حضور داشت تا 75 سال روابط دیپلماتیک با این کشور گرامی داشته گردد و این در پاسخ به حضور هند به مناسبت 75 مین سال استقلال در جشنواره کن سال جاری بود. در این جشنواره 9 روزه در مجموع 280 فیلم از 79 کشور به نمایش عایدی.

کارگردان معروفی که فوتبال را به خاطر سینما رها کرد | هشتم آذر و گرهی که فوتبال از بودن یا نبودن باز کرد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آذر 1401 بروزرسانی: 8 آذر 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2464

به "شهاب حسینی از هندی ها جایزه گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهاب حسینی از هندی ها جایزه گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید