نمونه هایی از طرح های نوآورانه و خلق هتل هایی از آینده

به گزارش تور گرجستان ارزان، در دنیای امروزی که همه چیز در حال تغییر است و روز به روز به سرعت پیشرفت آن افزوده می گردد، ایده پردازی حرف اول را میزند. یکی از جذاب ترین موضوعاتی که سرمایه گذاری های عظیمی در جهت ارتقای هر چه بیشتر آن در جریان است و اهمیت دو چندانی در آینده پیدا خواهد نمود، صنعت هتلداری است. با هم تعدادی از طرحهای آینده این هتل های لوکس و زیبا، که به واقعیت نزدیک شده اند، را خواهیم دید.

نمونه هایی از طرح های نوآورانه و خلق هتل هایی از آینده

1. Loften Opera Hotel - نروژ

ساختار این هتل همانند یک مار در هم پیچیده است که در صخره های شمال نروژ قرار گرفته است. از این هتل چشم اندازی زیبا از جزایر لافوتن نروژ نمایان است. این هتل لوکس و زیبا قرار بود تا خاتمه سال 2015 افتتاح گردد اما به دلایلی بازگشایی آن به تاخیر افتاد و هنوز زمان مشخصی برای آن مشخص نشده است.

2. هتل شناور Salt & Water - TBA

ایده ساخت هتلی شناور توسط شرکت طراحی صربستانی سالت اند واتر ارائه شده است. این هتل لوکس شامل اتاقک هایی شیک می گردد که بر روی دریاچه به حالت شناور قرار گرفته اند. ایده به این صورت است که میهمان ها بتوانند اتاق های شخصی خود را از منطقه اصلی حرکت داده و به هر کجا دلشان می خواهد ببرند. در حال حاضر زمان مشخصی برای ساخت این هتل مشخص نشده است.

3. The Royal Atlantis - دبی

این مجموعه 1.5 میلیارد دلاری در یک جزیره مصنوعی در دبی قرار گرفته است که تا سال 2018 افتتاح خواهد شد. این اقامتگاه 800 اتاق و 250 آپارتمان لوکس دارد که در 46 طبقه تقسیم شده اند. طرح این اتاق ها مکعب های شیشه ای است که جلوه ای شیک تر به نمای این هتل می دهد.

4. Shimao Wonderland InterContinental - شانگهای ، چین

این هتل پنج ستاره لوکس کنار یک معدن رها شده در خارج از شانگهای ساخته شده است و گفته می گردد تا اوایل سال 2017 تکمیل می گردد. این هتل 328 اتاق دارد که در بین سنگ ها قرار گرفته اند و رو به روی آنها یک تالاب با عمق 90 متر قرار دارد. گفته می گردد قسمت هایی از این هتل نظیر رستوران و بسیاری از محوطه های عمومی آن نیز زیر آب قرار گرفته است.

5. Poseidon Underwater Resort - فیجی

این هتل اولین اقامتگاه زیرآب خواهد بود که 24 سوییت ، یک کتابخانه ، مرکز اسپا ، رستوران و سالن کنفرانس خواهد داشت که تمامی آنها پنجره ای به سوی دنیای زیر آب دارند.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1072

به "نمونه هایی از طرح های نوآورانه و خلق هتل هایی از آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه هایی از طرح های نوآورانه و خلق هتل هایی از آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید