نشاط و زندگی به خیابان قزوین بازمی شود ، پهنه کاربری املاک تجاری تغییر کرد

به گزارش تور گرجستان ارزان، برای بازآفرینی چهره شهری و ایجاد تحولات مالی و اجتماعی اثرگذار و کاهش آسیب های اجتماعی، املاک پهنه خیابان قزوین ساماندهی می شوند.

نشاط و زندگی به خیابان قزوین بازمی شود ، پهنه کاربری املاک تجاری تغییر کرد

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه 10 با اعلام این خبر و اشاره به اهمیت تغییر پهنه خیابان قزوین گفت :خیابان قزوین در گذشته یکی از شریان های شهر تهران محسوب می شد، اما با گذشت زمان و تحولات اجتماعی و مالی، متاسفانه این خیابان دیگر آن تب وتاب گذشته را ندارد و اگر امروز به داد این خیابان نرسیم، این محور با رکورد روبرو و به محلی برای بروز و تشدید آسیب های اجتماعی تبدیل می گردد.

مهدی اخ الصنایع، در ادامه با بیان اینکه املاک پیرامون خیابان قزوین با فرسودگی شدیدی روبه رو هستند، اضافه نمود: ما نوسازی و حضور جمعیت را یکی از راهکارهایی می دانیم که می تواند نشاط و سرزندگی را به این خیابان برگرداند و اثرات مثبت مالی و اجتماعی برای منطقه 10 به همراه داشته باشد.

او در ادامه درباره تغییر کاربری این پهنه تاریخی شهر تهران شرح داد : با پیگیری های منطقه، کمیسیون ماده پنج با تغییر پهنه کاربری املاک تجاری در خیابان قزوین - که بیشتر انبارها و گاراژهای متروکه و خالی هستند - از تجاری (پهنه S) به مختلط (پهنه M) موافقت نموده و در این چارچوب، تا به امروز هفت جلسه مشاوره با صاحبان این املاک ازسوی معاونت شهرسازی منطقه برگزار شده است.

شهردار منطقه 10 بازآفرینی چهره شهری را مهم برشمرد و تاکید نمود : شهرداری منطقه با آنالیز های کارشناسی فراوان و بازدیدهای میدانی مختلفی که در منطقه انجام داده و بعلاوه در گفت وگو با شهروندان، بسته تشویقی به سازمان نوسازی شهر تهران ارسال نموده است که می تواند گام موثری در نوسازی بافت فرسوده منطقه 10 باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2467

به "نشاط و زندگی به خیابان قزوین بازمی شود ، پهنه کاربری املاک تجاری تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشاط و زندگی به خیابان قزوین بازمی شود ، پهنه کاربری املاک تجاری تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید