نخستین هتل 5ستاره بابلسر افتتاح می گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از افتتاح نخستین هتل 5ستاره در شهرستان بابلسر با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اطلاع داد.

نخستین هتل 5ستاره بابلسر افتتاح می گردد

بهگزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه امروز پنجشنبه 12 تیر 99 با اعلام این خبر گفت: هتل 5 ستاره میزبان نخستین هتل 5 ستاره در منطقه مرکزی استان مازندران است که شامگاه امروز با حضور دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی به بهره برداری می رسد.

او به سرمایه گذاری 350 میلیارد تومانی این مجموعه اشاره نمود و اضافه نمود: این مجموعه در شهرستان بابلسر با ایجاد 200 فرصت شغلی شروع به کار می نماید.

فرزانه از مجموعه تالارها، سالن VIP رستوران یاس، رستوران سلف سرویس، رستوران ایتالیایی، رستوران محلی و کافی شاپ به عنوان دیگر بخش های این هتل 5 ستاره نام برد و افزود: این هتل در 16 طبقه و 162 اتاق مشرف به دریای خزر و قله دماوند براساس آخرین متد و تکنیک های مهندسی صنعت هتلداری ایران احداث شده است.

او خاطر نشان کرد: احداث فود کورت، شهربازی سرپوشیده و فروشگاه های تجاری از جمله برنامه های در دست اقدام هتل 5 ستاره میزبان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی مازندران با بیان این مطلب که احداث هتل 5 ستاره یکی از مهم ترین تاسیسات توریستی در برنامه ریزی به منظور ورود توریست خارجی است یادآور شد: شهرستان بابلسر یکی از قدیمی ترین شهرهای ساحلی توریستپذیر مازندران است که مورد اقبال توریستان قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1387

به "نخستین هتل 5ستاره بابلسر افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین هتل 5ستاره بابلسر افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید