تور ایتالیا ارزان: میلان 1 ، سمپدوریا 0؛ صدرنشینی موقت با درخشش رافائل لیائو

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- از هفته بیست و پنجم مسابقات سری آ ایتالیا، میلان در خانه خود میزبان سمپدوریا بود که پیروز شد در نهایت با یک گل این تیم را شکست دهد.

تور ایتالیا ارزان: میلان 1 ، سمپدوریا 0؛ صدرنشینی موقت با درخشش رافائل لیائو

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تک گل این ملاقات را لیائو روی پاس منیان به ثمر رساند که در این صحنه میلانی ها تنها چهار بار از دروازه خود تا دروازه حریف لمس توپ کردند. با این پیروزی و با توجه به تساوی اینتر و ناپولی، میلان به صدر جدول رسید.

توضیح گل؛

میلان 1-0 سمپدوریا؛ لیائو(8): مایک منیان، دروازه بان میلان توپ بلندی را برای لیائو ارسال می نماید و این بازیکن با گذر از مدافع حریف با شوتی زیبا دروازه سمپدوریا را باز کرد تا میلان تنها با 4 لمس توپ به گل برسد.

میلان امروز در سن سیرو میزبان سامپدوریا بود. ملاقاتی از هفته 25 سری آ که پیروزی در آن روسونری را به صدر جدول می فرستاد. با تساوی دیشب اینتر برابر ناپولی، میلان این فرصت را پیدا نموده بود تا در صورت کسب سه امتیاز بازی امروز، با یک بازی بیشتر موقتا صدرنشین گردد. همین اهمیت بازی را مضاعف نموده بود. تنها 7 دقیقه از آغاز بازی گذشته بود که میلان به گل رسید. ارسال یک پاس بلند از منیان، گلر میلان برای رافائل لیائو، ستاره پرتغالی قفل دروازه را گگردد.

لیائو توپ را در کنج محوطه جریمه به زیبایی کنترل کرد و با فریب مدافع مقابلش، توپ را با ضربه ای کات دار، دور از دستان دروازه بان به تور نشاند. سامپدوریا برای جبران گل خورده جلو کشید اما میلان همچنان روی بازی مسلط بود و حتی دقیقه 44 می توانست به گل دوم هم برسد ولی واکنش عالی گلر سامپدوریا روی شوت مسیاس مانع شد. او با شیرجه ای به موقع و با کف دست توپ را راهی کرنر کرد. نیمه اول با فزونی 1-0 میلان به اتمام رسید.

میلان در نیمه دوم نیز تیم بهتر میدان بود در حالی که سامپدوریا بدون طرح و برنامه خاص برای زدن گل تساوی کوشش می کرد. میزبان اما هر چه می زد فالکونه، گلر سامپدوریا مهار می کرد. به خصوص اولیویه ژیرو که دو موقعیت عالی او با درخشش گلر ناکام ماند. ابتدا ضربه قیچی او و سپس ضربه سری که زد، هر دو به وسیله دروازه بان برگشت داده شد. دقیقه 80 بازی آنته ربیچ در مصاف تک به تک با دروازه بان توپ را به بدن او کوبید و در ریباند نیز سائلماکرز نتوانست خوب عمل کند تا برترین بخت برای زدن گل دوم از دست برود. در نهایت میلان این بازی را 1-0 برد و صدرنشین موقت فوتبال ایتالیا شد.

رافائل لیائو، وینگر پرتغالی و 22 ساله میلان به آمار صد بازی با پیراهن این تیم رسید و به برترین شکل به اسقبال صدمین بازی اش رفت. به نقل از گل ایتالیا، بازی میلان و سمپدوریا صدمین بازی رافائل لیائو با پیراهن روسونری بود. این وینگر جوان در دقیقه هشت بازی مقابل سمپدرویا با گلی زیبا میلان را پیش انداخت تا در نهایت روسونری به لطف همین گل، سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کند. بدین ترتیب رافائل لیائو روزی فوق العاده را با زدن گلی سه امتیازی در صدمین بازی خود برای میلان، پشت سر گذاشت. این وینگر پرتغالی در 100 بازی برای میلان، 23 گل زده و 15 پاس گل داده است.

بعد از این بازی، استفانو پیولی، سرمربی میلان در کنفرانس خبری این بازی حاضر شد و جوابگوی سوالات خبرنگاران بود. بازی ما هویت دارد و این برترین چیز از نظر من و باشگاه به شمار میرود. حالا 49 امتیاز داریم و 14 بازی به جای مانده است. در این مقطع دو امتیاز بیشتر نسبت به فصل قبل به دست آورده ایم.

خودمان را آماده نموده بودیم که سمپدوریا با آرایش 1-3-2-4 بازی کند اما اندکی مانده به بازی فهمیدیم سمپدوریا با این آرایش بازی نخواهد کرد. همواره به بازیکنانم گفته ام حریف می تواند سازمان یافته باشد اما ما با تعهد و تجربه مان در طول سال های اخیر توانستیم شرایط را در جریان بازی مدیریت کنیم.

صبح ها به سختی کار می کنم تا رویاهای شبانه ام به واقعیت تبدیل گردد. آیا خروج از لیگ قهرمانان به سود ما شد؟ در واقع خیلی ناراحت شدیم ولی حالا باید از این فرصت استفاده کنیم تا در لیگ بهتر باشیم. سال گذشته این موضوع به سود اینتر بود. نمی توانم بگویم برترین تیم لیگ هستیم یا نه اما تیم های کمی اراده ما را دارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2374

به "تور ایتالیا ارزان: میلان 1 ، سمپدوریا 0؛ صدرنشینی موقت با درخشش رافائل لیائو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: میلان 1 ، سمپدوریا 0؛ صدرنشینی موقت با درخشش رافائل لیائو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید