یورو 2020، احتمال غیبت دی بروینه و ازار مقابل ایتالیا قوت گرفت

به گزارش تور گرجستان ارزان، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک اعتراف کرد که دو ستاره خط میانی این تیم ممکن است بازی بعدی شیاطین سرخ در یورو 2020 را از دست بدهند.

یورو 2020، احتمال غیبت دی بروینه و ازار مقابل ایتالیا قوت گرفت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، مصدومیت کوین دی بروینه و ادن ازار در بازی دو شب پیش تیم ملی بلژیک برابرپرتغال در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2020 ممکن است ضربه بزرگی به این تیم بزند. دی بروینه از ناحیه قوزک و ازار از ناحیه همسترینگ مصدوم و هر دوی آنها پیش از به صدا درآمدن سوت انتها بازی مجبور به ترک میدان شدند. با توجه به فاصله کمی که تا بازی بعدی بلژیکی ها برابر ایتالیا باقی ست (آدینه 11 تیر ماه)، این احتمال وجود داشت که آنها حساس ترین بازی کشورشان در یورو را از دست بدهند و اکنون مارتینس این موضوع را تأیید نموده است.

سرمربی اسپانیایی شیاطین سرخ اروپا گفت: اطلاعات اولیه ای که ما از کادر پزشکی درباره شرایط دو بازیکن مان دریافت نموده ایم، مثبت است و این یعنی که آنها در اردوی ما خواهند ماند، چون آسیب جدی به آنها وارد نشده است. با این حال زمان ما محدود است و به همین علت خیلی سخت به نظر می رسد که آنها برای بازی بعدی کاملاً آماده باشند، پس مجبوریم که روز به روز پیش برویم و کوشش کنیم آنها را به مرز آمادگی برسانیم.

مارتینس اضافه نمود: همه ما قبل از اعلام نتایج معاینات و اسکن ها نگران شرایط کوین و ادن بودیم اما همین که اعلام شد آنها می توانند به تمرینات شان ادامه دهند تا دوباره آماده شوند، خاطرمان را آسوده کرد.

تیم های ملی ایتالیا و بلژیک آدینه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم آلیانتس آره نای شهر مونیخ به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2010

به "یورو 2020، احتمال غیبت دی بروینه و ازار مقابل ایتالیا قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، احتمال غیبت دی بروینه و ازار مقابل ایتالیا قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید