مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان تمدید شد

به گزارش تور گرجستان ارزان به نقل از رگولاتوری، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری در این باره گفت: سامانه جامع ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی با هدف مکانیزه کردن تمامی فرایندهای مربوط به خدمات در این دفاتر، آنالیز عملکرد و نظارت مطلوب تر بر آنان به صورت برخط راه اندازی شده است.

مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان تمدید شد

وی با اشاره به اینکه تمامل مراحل ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستائی در این سامانه به صورت آنلاین اضافه نمود: با راه اندازی این سامانه، رتبه بندی دفاتر به صورت الکترونیکی اجرا شده و از این پس خدمات دستگاهها براساس رتبه ای که دفاتر در این سامانه کسب می نمایند به آنها واگذار می گردد.

حی شاد درباره نحوه دسترسی به این سامانه توضیح داد: ارزیابی دفاتر از تاریخ 15 اردیبهشت امسال شروع شده و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان تا سرانجام تیر ماه 99 می توانند با مراجعه به این سامانه و یا سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اطلاعات خود را در منوی خدمات الکترونیک، لینک ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1350

به "مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید