مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان تمدید شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رگولاتوری، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری در این باره گفت: سامانه جامع ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی با هدف مکانیزه کردن تمامی فرایندهای مربوط به خدمات در این دفاتر، آنالیز عملکرد و نظارت مطلوب تر بر آنان به صورت برخط راه اندازی شده است.

مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان تمدید شد

وی با اشاره به اینکه تمامل مراحل ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستائی در این سامانه به صورت آنلاین اضافه نمود: با راه اندازی این سامانه، رتبه بندی دفاتر به صورت الکترونیکی اجرا شده و از این پس خدمات دستگاهها براساس رتبه ای که دفاتر در این سامانه کسب می نمایند به آنها واگذار می گردد.

حی شاد درباره نحوه دسترسی به این سامانه توضیح داد: ارزیابی دفاتر از تاریخ 15 اردیبهشت امسال شروع شده و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان تا سرانجام تیر ماه 99 می توانند با مراجعه به این سامانه و یا سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اطلاعات خود را در منوی خدمات الکترونیک، لینک ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1350

به "مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید