منچسترسیتی با بازیکن موردنظر بارسلونا به توافق رسید

به گزارش تور گرجستان ارزان، بازیکنی که تیم فوتبال بارسلونا قید خریدش را زده در آستانه عقد قرارداد با تیم تحت راهنمایی پپ گواردیولا واقع شده است.

منچسترسیتی با بازیکن موردنظر بارسلونا به توافق رسید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت، یان کوتو، دفاع راست جوان تیم کورتیبای برزیل که گفته می شد تیم فوتبال بارسلونا درصدد جذب وی واقع شده است، در آخرین روز از بازار نقل وانتقالات فوتبال اروپا به منچسترسیتی خواهد پیوست.

به گزارش اسپورت، بعد از انصراف بارسلونا از خرید این بازیکن 17 ساله، حالا منچسترسیتی برای جذب او دست به کار و وی را که در برزیل به دنی آلوز جدید معروف شده است، به خدمت خواهد گرفت.

روز گذشته (پنجشنبه) اعلام شده بود که بارسلونا برای خرید کوتو در ازای پنج میلیون یورو با کوریتیبا به توافق رسیده است، اما گویا آبی و اناری ها کاتالونیا قید خرید این بازیکن را زده اند و حالا منچسترسیتی با پیشنهادی که رقم آن می تواند به 15 میلیون یورو برسد، قصد جذب او را دارد.

با توجه به اینکه کوتو هنوز 17 سال دارد، منچسترسیتی بعد از عقد قرارداد به او اجازه خواهد داد که تا خاتمه فصل در تیم فعلی اش به کار خود ادامه دهد و به محض رسیدن به سن قانونی به انگلیس سفر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1049

به "منچسترسیتی با بازیکن موردنظر بارسلونا به توافق رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی با بازیکن موردنظر بارسلونا به توافق رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید