مقاله فیلمساز کرمانشاهی جزو 10 مقاله برتر کشور شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، مقاله پیمان فلاحی مدرس و فیلمساز انجمن سینمای جوان کرمانشاه جزو 10 مقاله برتر جایزه پژوهش سال سینمای ایران شد.

مقاله فیلمساز کرمانشاهی جزو 10 مقاله برتر کشور شد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از کرمانشاه، مقاله پیمان فلاحی مدرس و فیلمساز انجمن سینمای جوان کرمانشاه با عنوان دانش فیلمنامه­ نویسی از رهگذر مطالعات عصب­ شناسی؛ رویکردی نسبتا نوین برای مساله ه­ای قدیمی جزو 10 مقاله برتر جایزه پژوهش سال سینمای ایران شد.

این مقاله به همراه 9 مقاله دیگر در کتاب مجموعه مقالات برتر جایزه پژوهشی سال سینمای ایران چاپ و از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.

این کتاب مجموعه ای از مقالات برگزیده ارسالی به چهارمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران است که به همت سازمان سینمایی برگزار شده است؛ این 10 مقاله از میان 67 چکیده و 40 مقاله نهایی برگزیده شده که با استناد به این کتاب، کاربردی بودن و موضوع مطالعات سینمای ایران در کنار ویژگی های علمی و فنی آن ها، از معیارهای گزینش مقالات به وسیله هیأت داوران بوده است.

چهارمین دوره جایزه پژوهشی سال سینمای ایران به همت سازمان سینمایی و امور سمعی بصری وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به دبیری دکتر بهروز محمودی بختیاری در خرداد ماه سال 1400 برگزار و با معرفی آثار برتر به کار خود خاتمه داد.

پیمان فلاحی دانش­ آموخته انجمن سینمای جوان کرمانشاه از سال 1397 به عنوان مدرس در این مرکز فعالیت دارد و تا به امروز در حوزه سینما چندین کتاب ترجمه و چندین مقاله را به رشته تحریر در آورده است.

ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2142

به "مقاله فیلمساز کرمانشاهی جزو 10 مقاله برتر کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله فیلمساز کرمانشاهی جزو 10 مقاله برتر کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید