معرفی 10 مورد از مراکز خرید آتن

به گزارش تور گرجستان ارزان، مراکز خرید آتن در یونان

یونان سرزمین فلاسفه و تمدن طولانی در جنوب شبه جزیره بالکان است که به دلیل دارا بودن فرهنگ و تمدنی کهن از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان به شمار می رود. آتن پایتخت یونان است و مراکز تجاری متعددی دارد که در آن ها می توانید جدیدترین محصولات از برترین برندهای جهان را خریداری نمایید؛ قطعا خرید در آتن پایتخت تمدن در یونان می تواند تجربه ای منحصر به فرد باشد. ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره مراکز خرید آتن در یونان صحبت کنیم و تعدادی از آن ها را معرفی کنیم تا در صورتی که به این کشور سفر کردید بدانید که برای خرید باید به کدام یک از مناطق این شهر بزرگ یونانی بروید؛ در ادامه با ما همراه باشید و در صورتی که اطلاعات کاملتر و جامع تری هم داشتید با ما در میان بگذارید.

معرفی 10 مورد از مراکز خرید آتن

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

1- مرکز خرید آتنیان کپیتول | Athenian Capitol

یک مجموعه تجاری بسیار بزرگ به نام آتنیان کپیتول در شهر آتن وجود دارد که از بخش های مختلفی تشکیل شده است. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید آتن است که درون خود یک موزه به نام Hellenic Motor قرار گرفته است و مرکز کنفرانس و ادویتوریوم با ظرفیت 200 نفر با طراحی و تجهیزات مدرن، سینمای سه بعدی و محوطه ای زیبا می باشد. برای طراحی این مجموعه، از معماری های مراکز خرید مدرن دنیا الهام گرفته شده و آن را با استانداردهای ریزورت های لوکس ساخته اند. مرکز خرید آتنیان کپیتول با توجه به امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی که دارد بسیار مورد توجه اهالی آتن قرار گرفته و مسافران زیادی برای خرید سوغاتی به سمت این مرکز خرید می روند.

آدرس: 3is Septemvriou 53, Athina 104 33, Greece

2- مرکز خرید آتن هارت | Athens Heart

یکی دیگر از مراکز خرید آتن در یونان آتن هارت است که در 4 طبقه مجزا ساخته شده و به سادگی در دسترسی بازدیدنمایندگان قرار می گیرد. در این چهارطبقه بیش از 80 فروشگاه برند وجود دارد که بازدیدنمایندگان می توانند از آن ها بهترین محصولات ممکن را خریداری نمایند. این مجموعه تجاری، یک تجربه خرید کامل و بی نقص را در شهر آتن برای شما رقم می زند. این مرکز تجاری چند طبقه یک مرکز خرید ساده است که می توان یک مجموعه تجاری و تفریحی نامیده گردد. این مرکز خرید میزبان برترین برندهای مشهور دنیا است و خریداران می توانند علاوه بر خرید از امکانات تفریحی آن از جمله پیست اسکیت روی یخ بهره ببرید و از ساعات خوش و هیجان انگیزی را در این مرکز خرید یونانی تجربه نمایند.

آدرس: Pireos 180, Tavros 177 78, Greece

3- مرکز خرید آتن مترو مال | Athens Metro Mall

یک مرکز خرید دیگر دیگر شهر آتن وجود دارد که در مقابل ایستگاه مترو Agios Dimitrios در منطقه جنوبی آتن قرار گرفته است. این مجموعه تجاری مانند سایر مجموعه های تجاری که هم ردیف خودش هستند در 5 طبقه ساخته شده و میزبان بیش از 80 برند در زمینه های مختلف می باشد. درون این مرکز انواع سرویس ها و امکانات رفاهی وجود دارد که همه نیازهای بازدیدنمایندگان را پوشش می دهد. از جمله امکانات این مرکز خرید 15 منطقه تفریحی و سرگرمی، 5 سینما، سوپرمارکت، محوطه مخصوص بازی بچه ها، بانک و یک پارکینگ بزرگ که ظرفیت 1200 ماشین را دارد.

آدرس: Par. Leof. Vouliagmenis 276, Ag. Dimitrios 173 46, Greece

4- آتن میلنیوم مال | Athens Millennium Mall

یک مرکز خرید شلوغ در خیابان های شهر یعنی در خیابان Pangrati قرار گرفته است که وسعت آن حدود 20 هزار مترمربع بوده و دارای پارکینگی با ظرفیت 750 ماشین می باشد. این فروشگاه متنوع از برندهای محبوب دنیا کالاهای مختلفی را دارا می باشد و امکانات دیگر نظیر سوپرمارکت، پنج سالن سینما و رستوران و کافه نیز دارا می باشد که نام آن در شورای بین المللی مراکز خرید ICSC ثبت شده و با وجود بازسازی، ظاهر نئوکلاسیک ساختمان قدیمی خود را حفظ نموده است. آتن میلنیوم مال از جمله مهمترین مراکز خرید آتن است.

آدرس: Imittou 108-110, Athina 116 34, Greece

5- دپارتمان استور آتیکا

در نزدیکی میدان سینتاگما، یکی دیگر از مراکز خرید آتن به نام دپارتمان استور آتیکا وجود دارد که جزو محبوب ترین فروشگاه های این شهر محسوب می گردد. این مرکز خرید یونانی تفاوت های قابل توجهی با سایر فروشگاه های آتن دارا می باشد و بیش از 360 فروشگاه و 860 برند مشهور در این مجموعه گرد هم آورده شده تا نیازهای خریداران را پوشش دهند. از لحاظ موقعیت مکانی این فروشگاه دسترسی راحتی دارد و در نزدیکی ایستگاه مترو در میدان سینتاگما قرار گرفته است. اخیرا به این مجموعه، رستوران و کافه هم اضافه شده است که هر روز از مهمانان زیادی پذیرایی می نمایند.

6- مرکز خرید اونیو | Avenue

از دیگر مراکز خرید آتن می توان به مرکز خرید اونیو که میزبان بیش از 60 برند مشهور در دنیا است، محصولات خود را عرضه می نماید. زمانی که برای خرید به این مرکز می روید امکان ندارد که دست خالی برگردید، همین خود دلیلی است که بین اهالی شهر و گردشگران محبوب باشد. اگر راحتی هنگام خرید برایتان اهمیت دارد این مجموعه تجاری را برای خرید انتخاب کنید. برای همه اعضای خانواده با سلیقه های مختلف، حتما چیزی برای خرید در این مجموعه پیدا می گردد. یک هایپرمارکت بزرگ، بخشی از این مجموعه را تشکیل می دهد. این مرکز به وسیله خطوط Α7، Β7، 550 و Χ14 اتوبوس و ایستگاه متروی kifisias قابل دسترسی است. از ساعت 8 صبح تا 12 شب می توانید به این مرکز سر بزنید.

آدرس: Leof. Kifisias 41, 47 151 23, Greece

7- فکتوری اوت لت فرودگاه | Factory Outlet Airport

یکی دیگر از مراکز خرید آتن که از سال 2006 تاکنون در حال فعالیت است، فکتوری اوت لت است که در پارک تجاری فرودگاه آغاز به کار نموده است. به منظور دسترسی به این مرکز خرید می توانید به وسیله مترو و اتوبوس به راحتی خودتان را به سمت آن برسانید. مساحت این مرکز حدود 14 هزار مترمربع است و در آن بیش از 150 برند لباس و 400 برند مشهور در زمینه های مختلف، محصولات خود را با تخفیف های عالی و تا 70 درصد تخفیف عرضه می نمایند؛ خرید از این مرکز خرید تجربه بی نظیری برایتان خواهد بود.

آدرس: Paiania 190 02, Greece

8- فکتوری اوت لت نئو فالیرو | Neo Faliro

مراکز خرید ارزان قیمت همواره در اولویت برای خرید بین خریداران محسوب می شوند، فکتوری اوت لت نئوفالیرو یکی از آن مراکز خرید آتن است که می توانید خریدهای ارزان در آن داشته باشید. در این مجموعه، تنوع وسیعی از اجناس مثلا انواع پوشاک، کفش و متعلقات مد از برندهای مشهور بین المللی عرضه می گردد. مکانی عالی برای خرید برای تمام اعضای خانواده است و کالاهای آن با تخفیف های قابل توجه 80 درصدی عرضه می شوند.

آدرس: Pireas 185 47, Greece

9- مرکز تجاری مک آرتور گلن | Mc Arthur Glen

اگر بخواهید به جایی بروید که هر آنچه که می خواهید را خریداری نمایید، پیشنهاد می کنیم که مرکز تجاری مک آرتور گلن را انتخاب کنید که مجموعه ای بسیار بزرگ و به سبک نئوکلاسیک است. این مرکز خرید با توجه به ظاهر شیکی که دارد یکی از برترین اوت لت ها در سراسر دنیا شده است که میزبان برندهای معتبر دنیا می باشد، شما می توانید محصولات این اوت لت را با تخفیف های بی نظیر 35 تا 70 درصدی خریداری نمایید؛ گفتنی است که بدانید این تخفیف ها فقط به زمان خاصی اختصاص ندارد و در تمام طول سال برقرار است. از ویژگی های مهم این مرکز خرید این است که همه این برندهای محبوب در چند قدمی هم قرار دارند و شما در دو ساعت می توانید به تمام آن ها سر بزنید.

آدرس: Oikodomiko Tetragono E71, Gialou, Spata 190 04, Greece

10- مرکز خرید مال آتن | The Mall Athens

یکی دیگر از مراکز خرید آتن که مجموعه تجاری و تفریحی بزرگ در آتن محسوب می گردد و از سال 2005 آغاز به فعالیت نموده است، مرکز خرید مال آتن است. امکانات تجاری و تفریحی این مجموعه در وسعتی معادل 58 هزار مترمربع، آماده ارائه به بازدیدنمایندگان است. به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که مرکز خرید مال آتن دارا می باشد دسترسی به آن راحت می باشد و همین خود دلیلی شده تا در بین مسافران از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. این مجموعه دارای پنج طبقه تجاری و سه طبقه پارکینگ که ظرفیت پذیرش 2100 خودرو را دارا می باشد، است؛ همچنین بیش از 195 فروشگاه از برندهای محبوب بین المللی و یونانی و مجموعه سینمایی و 25 رستوران و کافه، امکانات این مرکز را کامل می نماید.

آدرس: Andrea Papandreou 35, Marousi 151 22, Greece

سایر مراکز خرید آتن در یونان

  • مرکز خرید ریور وست | River West

آدرس: Par. Leoforou Kifisou 98, Egaleo 122 41, Greece

  • مرکز خرید گلدن هال | Golden Hall

آدرس: Leof. Kifisias 37A, Marousi 151 23, Greece

  • مجموعه تجاری وست پلازا | West Plaza

آدرس: Φυλής 100, & Μπουμπουλίνας, Aspropirgos 193 00, Greece

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 512

به "معرفی 10 مورد از مراکز خرید آتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 مورد از مراکز خرید آتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید