هتل پی جی واترگیت؛ اقامتگاهی پرطرفدار در شهر بانکوک تایلند

به گزارش تور گرجستان ارزان، هتل پی جی واترگیت هتلی سه ستاره و پرطرفدار در شهر بانکوک تایلند است. این هتل در موقعیت خوبی از شهر واقع شده و دسترسی آسانی به نقاط دیدنی و تاریخی شهر مانند معبد وات فو، آکواریوم زندگی دریایی، موزه ملی بانکوک، پارک لومپینی و خانه جیم تامپسون دارد.

هتل پی جی واترگیت؛ اقامتگاهی پرطرفدار در شهر بانکوک تایلند

بعلاوه به علت نزدیکی به ایستگاه مترو می توانید از این طریق به جاهای مختلف شهر بانکوک بروید و از جاذبه های طبیعی و دیدنیی بازدید کنید. دوستداران خرید بهتر است بدانند که این هتل زیبا در منطقه مشهور پراتونام برای خرید واقع شده است.

بعضی از مراکز خرید مشهور در این منطقه عبارت اند از مرکز خرید پراتونام، پلاتینوم فشن مال و سنترال ورلد. فرودگاه بانکوک نیز در فاصله 40 دقیقه ای از هتل PJ Watergate Hotel بانکوک واقع شده است و برای رفتن به این فرودگاه می توانید از ایستگاه نزدیک به هتل اقدام کنید و تنها با 15 دقیقه پیاده روی به ایستگاه دسترسی خواهید داشت.

از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های ضد سیگاری، باشگاه بدنسازی، پارکینگ رایگان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع هوا و صبحانه اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل پی جی واترگیت بانکوک

در این هتل می توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره مند شوید. در بخش بیزینس هتل PJ Watergate Hotel بانکوک می توانید کارهای مربوط به تجارتتان را انجام دهید و جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. بعلاوه در لابی بخشی برای خرید سوغاتی تعبیه شده است. بخش پذیرش در لابی هتل دایر بوده و فعالیت این قسمت به صورت شبانه روزی است. در میز تور گردشگری نیز می توانید با جاهای دیدنی و گردشگری شهر آشنا شوید.

پارکینگ مجموعه نیز به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می گردد. برای استفاده از این پارکینگ باید در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل نسبت به رزرو آن اقدام کنید. خدمات دیگر مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در لابی انجام می گیرند. پرسنل به زبان تایلندی صحبت می نمایند. تمامی طبقات به وسیله آسانسور قابل دسترس هستند. با توجه به قوانین این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی و سرگرم نماینده در این هتل می توان به باشگاه بدنسازی مجهز به انواع دستگاه ها و مرکز اسپا برای ارائه انواع خدمات مربوط به ماساژ اشاره نمود که لحظات خوشی را برایتان رقم می زند.

اتاق های هتل و امکانات آن ها

انواع اتاق های هتل پی جی واترگیت عبارت اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق خانواده و اتاق تریپل. اتاق های موجود در هتل پی جی واترگیت مدرن بوده و از اسباب و وسایل تایلندی استفاده شده است. همه اتاق های هتل PJ Watergate Hotel بانکوک بالکن دارند و از روی آن می توانید منظره بسیار زیبایی از شهر را دیدن کنید. از امکانات ارائه شده در اتاق ها می توان به تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی مجهز و روم سرویس اشاره نمود. سایر امکانات داخل اتاق ها نیز عبارت اند از یخچال، ورودی اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم بیدارباش. در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی گردد.

رستوران هتل

رستوران موجود در این هتل نیز انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می نماید. برای بچه ها نیز میز سلف سرویس مخصوص چیده می گردد. در کافی شاپ موجود در لابی نیز می توانید انواع نوشیدنی و خوراکی تایلندی می توانید سفارش دهید. بعلاوه در بخش لابی انواع نوشیدنی های خنک برای برطرف خستگی تان سرو می شوند.

فاصله هتل پی جی واترگیت بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا معبد بودا امرالد: 3.3 کیلومتر

فاصله تا معبد وات فو بانکوک: 3.4 کیلومتر

فاصله تا کاخ بزرگ بانکوک: 3.4 کیلومتر

فاصله تا معبد وات آرون: 3.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2562

به "هتل پی جی واترگیت؛ اقامتگاهی پرطرفدار در شهر بانکوک تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پی جی واترگیت؛ اقامتگاهی پرطرفدار در شهر بانکوک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید