معرفی برترین غذاهای آمریکا جنوبی ، لباس قدیمی و پاره ای که خورده می شود

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران - آمریکا لاتین علاوه بر مکان های فوق العاده زیبا و بی نظیر دارای غذاهایی خاص است که از ترکیب ادویه ها و مواد تازه درست شده. هر کشور در آمریکای لاتین وعده های غذایی مخصوص به خود را دارد. به بررسی برخی از غذاهای محبوب این کشورها می پردازیم.

معرفی برترین غذاهای آمریکا جنوبی ، لباس قدیمی و پاره ای که خورده می شود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا رایگان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

1. چوراسکو

چوراسکو یک اصطلاح پرتغالی-اسپانیایی است که به گوشت گاو کبابی اشاره دارد و یکی از غذاهای برجسته و محبوب در برزیل، آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، گواتمالا، نیکاراگوئه و اروگوئه است. رستورانی که این غذا را سرو می کند به نام چوراسکاریا شناخته می شود و در آنها می توانید هر چقدر که خواستید کباب میل کنید.

2. امپادانا

یک میان وعده محبوب در کشورهای لاتین بوده که یک نان شیرینی پخته یا سرخ شده به همراه گوشت، پنیر و دانه ذرت است. می توان درون امپادانا را با میوه و سبزیجات نیز پر کرد.

3. تامالس

یک غذای پرطرفدار لاتین است که با استفاده از ماسا (خمیری بر پایه نشاسته ذرت) تهیه می شود و درون آن را با گوشت، پنیر، میوه و سبزیجات و فلفل پر می کنند و سپس آن را در برگ پیچیده و بخارپز می کنند. تامالس در آرژانتین، پرو، اکوادور و شیلی با نام هومینتا شناخته می شود.

4. چیپا

چیپا یک توپ کوچک پخته شده با طعم پنیر است که به عنوان یک میان وعده و صبحانه پرطرفدار در برزیل شناخته می شود.

5. فیجوآدا (برزیل)

خوراک فیجوآدا غذای ملی و سنتی برزیل است. یک خورشت که با لوبیا سیاه و گوشت طبخ می شود و به همراه برنج، سبزیجات و کالباس و سوسیس سرو می شود.

6. مولی پوبلانو (مکزیک)

مولی در واقع یک نام اصلی برای تعداد سس هایی است که در خوراک های مکزیکی استفاده می شود اما مولی پوبلانو غذای ملی مکزیک است. این غذا از 20 ماده مختلف تهیه می شود که برخی از آنها فلفل چیلی و شکلات است.

7. باندخا پایسا (کلمبیا)

باندخا پایسا یک وعده غذایی به سبک پلاته است که در یک سینی بزرگ بیضی شکل متشکل از انواع غذاهای مختلف سرو می شود. غذاهای این ظرف شامل لوبیا قرمز پخته شده با گوشت، برنج سفید، گوشت چرخ شده، چیچارین و نیمرو بوده که به همراه پودینگ سیاه، لیمو و آووکادو در کنارش سرو می شود.

8. آسادو (آرژانتین)

آسادو اصطلاحی است که برای تکنیک های خاص کباب و همچنین برای رویدادهای اجتماعی اطراف پختن کباب استفاده می شود. آسادو غذای ملی آرژانتین بوده که در برزیل، شیلی، کلمبیا، اکوادور، پاراگوئه، پرو و اروگوئه نیز طبخ می شود. ماده اصلی این غذا دنده گوشت گاو است که با ادویه چمچوریان مزه دار شده و روی کوره ای به نام پاریلا یا آتش کباب می شود. در کنار آسادو سوسیس، مرغ و نان نیز پخته می شود و به همراه سبزیجات سرو می شود. پاریلاهای بی شماری در سراسر آرژانتین وجود دارد که می تواند میزبان شما و دوستانتان باشد.

9. انچبولادو (اکوادور)

انچبولادو به معنای پخته شده به همراه پیاز است و یک خورشت ماهی بشمار می رود که در کنار آن یوکا بخارپز و پیاز قرمز قرار می گیرد. همچنین از آب گوجه فرنگی و ادویه و برگ گشنیز در آن استفاده می شود. معمولا این غذا با آووکادو، ذرت بو داده، آجیل تفت داده شده یا نان سرو می شود. ساحل کشور اکوادور پر از رستوران های دریایی است که این غذا را به بهترین نحو سرو می کنند.

10. روپا ویهخا (کوبا)

روپا ویهخا به معنی لباس قدیمی و پاره شده است که از گوشت گاو خرد شده، مانند لباس های پاره درست می شود. این غذا معمولا به همراه لوبیا سیاه و برنج سرو می شود. طعم دهنده اصلی در این غذا سوفریتو بوده که از پیاز، فلفل سبز و سیر پخته شده با گوجه درست می شود. این غذا معمولا در رستوران های غیر رسمی و خانگی سرو می شود.

منبع : cnn.com

منبع: چمدان
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1026

به "معرفی برترین غذاهای آمریکا جنوبی ، لباس قدیمی و پاره ای که خورده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین غذاهای آمریکا جنوبی ، لباس قدیمی و پاره ای که خورده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید