لوچانو اسپالتی: از ایکاردی بابت حضور در استادیوم تشکر می کنم، پیروزی نشانه پختگی ماست

به گزارش تور گرجستان ارزان، لوچانو اسپالتی از حضور مهاجم مغضوب تیمش در استادیوم محل برگزاری بازی اینتر مقابل سامپدوریا تشکر کرد.

لوچانو اسپالتی: از ایکاردی بابت حضور در استادیوم تشکر می کنم، پیروزی نشانه پختگی ماست

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی پس از رجحان 2 بر یک تیمش مقابل سامپدوریا در هفته بیست وچهارم رقابت های سری A ایتالیا از حضور مائورو ایکاردی، مهاجم مغضوب نرآتزوری روی سکوهای استادیوم جوزپه مه آتزا تقدیر و تشکر کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در این باره گفت: از حضور ایکاردی در استادیوم قدردانی می کنم. اگر پس از بازی به رختکن تیم آمده بود تا با ما جشن بگیرد، بیشتر از او متشکر می شدم، زیرا پیروزی بسیار مهمی برای تیم بود و او بخشی از باشگاه ماست. بنابراین تصور می کنم به اندازه ما از پیروزی شادمان شد.

وی اضافه کرد: می خواهیم به روال عادی برگردیم. در رختکن یک تیم شما وقت تان را با هم سپری و در خصوص این و آن صحبت می کنید. باید همه در یک جهت کار نمایند و موظفیم قدم های محکم تری برداریم. ایکاردی باید به رختکن بیاید و از حضور در یک گروه خوب و پوشیدن پیراهن باشکوه اینتر لذت ببرد.

اسپالتی در سرانجام درباره جریان بازی گفت: در نیمه اول کمی محتاط و ترسو بازی کردیم. سامپدوریا در گرداندن توپ در زمین خیلی خوب کار می نماید و شما را به دنبال کردن توپ وا می دارد. ما باید از تمام کیفیت های فردی خودمان استفاده می کردیم. واقعاً از تشویق طرفداران مان پس از گل تساوی لذت بردم. آنها ما را به جلو راندند تا باز هم گل بزنیم و در لحظات سخت به تیم قدرت دادند. باید جنجال های اطراف اینتر را تمام کنیم. پیروزی، نشانه پختگی ماست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 376

به "لوچانو اسپالتی: از ایکاردی بابت حضور در استادیوم تشکر می کنم، پیروزی نشانه پختگی ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوچانو اسپالتی: از ایکاردی بابت حضور در استادیوم تشکر می کنم، پیروزی نشانه پختگی ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید