لالیگا، خاتمه هفته هجدهم با پیروزی والنسیا در دربی 7 گله

به گزارش تور گرجستان ارزان، دیدارهای هفته ماقبل آخر نیم فصل اول لالیگای اسپانیا با پیروزی تیم فوتبال والنسیا برابر رقیب همشهری به انتها رسید.

لالیگا، خاتمه هفته هجدهم با پیروزی والنسیا در دربی 7 گله

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از شب خاتمهی هفته هجدهم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم های فوتبال والنسیا و لوانته در استادیوم سیوتات دوالنسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 4 بر 3 والنسیای میهمان سرانجام یافت.

در این بازی نخست این تیم لوانته بود که با گل های کامپانیا در دقیقه 21 و مارتی در دقیقه 24 از حریف خود پیش افتاد. یک دقیقه به خاتمه نیمه اول گونسالو گوئدس یکی از گل های خورده را برای والنسیا جبران کرد. فرایند خوب خفاش ها در نیمه دوم هم ادامه یافت و این تیم تنها 5 دقیقه پس از آغاز مسابقه از طریق کارلوس سولر از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. سولر در دقیقه 72 خودش را دو گله و والنسیا را 3 گل کرد. همین اتفاق برای گوئدس هم رخ داد و او نیز در دقیقه 85 دبل کرد و چهارمین گل والنسیا را زد.

لوانته برای فرار از شکست در بازی برده، تمام تلاشش را کرد اما به جز گل برزی در دقیقه 2+90 گل دیگری نزد و به این ترتیب در خانه دربی والنسیا را واگذار کرد.

با این نتیجه والنسیا 28 امتیازی شد و با سبقت گرفتن از بارسلونا به رده هفتم جدول صعود کرد. لوانته قعرنشین هم با همان 8 امتیازی که از قبل داشت در انتهای جدول باقی ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2245

به "لالیگا، خاتمه هفته هجدهم با پیروزی والنسیا در دربی 7 گله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، خاتمه هفته هجدهم با پیروزی والنسیا در دربی 7 گله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید