فروشگاه مجازی تولیدات زنان سرپرست خانوار آذربایجان شرقی دایر می گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی با امضای تفاهم نامه ای میان اداره کل پست و اداره کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی فروشگاه تولیدات زنان سرپرست خانوار به صورت مجازی دایر می گردد.

فروشگاه مجازی تولیدات زنان سرپرست خانوار آذربایجان شرقی دایر می گردد

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در این رابطه گفت: این طرح برای حمایت از معیشت زنان سرپرست خانوار اجرا می گردد و به صورت رایگان، خدمات بازاریابی و فروش را به آن ها ارائه می دهد.

رقیه صادق زاده اضافه نمود: برای اولین بار در سطح کشور این طرح عملیاتی شده و بانوان متقاضی دریافت امکانات فروش آنلاین، آموزش های لازم را دریافت نموده اند و می توانند صفحات خود را در سامانه بازار الکترونیکی شرکت پست مدیریت نمایند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مدیر کل پست استان نیز گفت: سایت ebazar.post.ir که خدمات فروش آنلاین را ارائه می دهد، بخش ویژه ای برای بانوان سرپرست خانوار نیز اختصاص داده است.

محمد پوربزرگ ادامه داد: بانوان سرپرست خانوار می توانند با ایجاد غرفه هایی، محصولات خود را معرفی نمایند و خریداران نیز از سراسر کشور با مراجعه به این فضا و دریافت اطلاعات کامل کالاها، امکان ثبت سفارش و دریافت به وسیله پست را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1452

به "فروشگاه مجازی تولیدات زنان سرپرست خانوار آذربایجان شرقی دایر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه مجازی تولیدات زنان سرپرست خانوار آذربایجان شرقی دایر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید