غول فناوری چین استراتژیک ترین اخراج سال را رقم زد ، سرانجام تلخ مدیر هواوی که به علت جاسوسی در لهستان بازداشت شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، غول فناوری چین که روزهای سختی را می گذراند تصمیم گرفته با یک اقدام ضربتی کارمند خطا کار خود را ادب کند. بر این اساس شرکت هواوی یکی از مدیران ارشد خود را که به جرم جاسوسی در لهستان دستگیر شده اخراج کرد.

غول فناوری چین استراتژیک ترین اخراج سال را رقم زد ، سرانجام تلخ مدیر هواوی که به علت جاسوسی در لهستان بازداشت شد

با تور چین ارزان سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

سخنگوی شرکت هواوی به خبرنگاران گفت که این شرکت مدیر فروش خود را که در لهستان بازداشت شده اخراج می نماید تا رفتار زشت او را از خود منفک کند. البته لهستان رسما بیان کرد که دستگیری وی ارتباطی با هواوی ندارد.

هواوی، دومین سازنده گوشی های هوشمند در دنیا است و تصمیم دارد با کارمندان متخلف خود ضربتی برخورد کند. این شرکت با صدور بیانیه ای ضمن تایید خبر اخراج وانگ ویجینگ بیان کرد: این شرکت از اینکه کارمندی مثل ویجینگ داشته ناامید است اما اقدامات این کارمند هیچ ارتباطی با این شرکت ندارد و تاکید نمود که هواوی به قوانین همه کشورها احترام می گذارد.

پیش از بازداشت، این فرد مدیر فروش تکنولوژی به مشتریان دولتی در لهستان بود و البته لهستان یک بازار مهم برای هواوی است. این خبرها می تواند موجب افزایش نگرانی ها در واشنگتن گردد که هواوی را تهدیدی برای امنیت ملی در نظر می گیرند. اگرچه مدت هاست هواوی با اتهامات مرتبط با جاسوسی مبارزه می نماید و این نوع اتهامات را تکذیب می نماید.

پیش از این و در ماه دسامبر، مدیر اقتصادی شرکت هواوی بر اساس درخواست دولت ایالات متحده در کانادا دستگیر شد. به نظر می رسد که ایالات متحده کوشش می نماید تا نفوذ هووی را تضعیف کند و هشدارهایش هم منجر به قطع همکاری بسیاری از متحدان آمریکا با هواوی در حوزه شبکه اینترنت 5G شده است.

این روزها مسائل شرکت هایی مثل زد تی ای و هواوی در فضای تیره و تار بازرگانی میان ایالات متحده و چین نقشی مهم بازی می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 730

به "غول فناوری چین استراتژیک ترین اخراج سال را رقم زد ، سرانجام تلخ مدیر هواوی که به علت جاسوسی در لهستان بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول فناوری چین استراتژیک ترین اخراج سال را رقم زد ، سرانجام تلخ مدیر هواوی که به علت جاسوسی در لهستان بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید