علی نژاد: حقوق ورزشکاران المپیکی قبل از انتها سال پرداخت خواهد شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: آیین نامه نحوه پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیکی امروز به تصویب ستاد رسید و بزودی عملیاتی می گردد.

علی نژاد: حقوق ورزشکاران المپیکی قبل از انتها سال پرداخت خواهد شد

به گزارش ، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از موضوعات خیلی مهمی که امروز به تصویب ستاد رسید آیین نامه نحوه پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیکی بود که بنا بود از تیر ماه به مدت یک سال به کسانی که سهمیه المپیک می گیرند پرداخت گردد.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: امروز این آیین نامه به تصویب نهایی ستاد رسید و بزودی عملیاتی خواهد شد. حتما تا قبل از انتها سال پرداخت ها انجام می گردد چرا که در خصوص منابع اقتصادی مسئله ای نداشتیم و فقط منتظر تصویب آیین نامه بودیم.

وی اضافه کرد: در این جلسه که به ریاست وزیر ورزش و حضور صالحی امیری برگزار گردید توضیحات خوبی را از فدراسیون نابینابیان در خصوص فرایند کسب سهمیه و احتیاج های این فدراسیون شنیدیم. همچنین دیدگاه های کمیته ملی پارالمپیک از جانب خسروی وفا ارائه شد.

علی نژاد ادامه داد: ریاست فدراسیون تیراندازی هم به همراه اعضای کادر فنی در این نشست حاضر شدند و در خصوص کسب شش سهمیه المپیک تا این لحظه و فرایند آماده سازی برای المپیک 2020 توکیو توضیحاتی دادند. ستاد عالی بازی های المپیک هم مصوبات خوبی را برای حمایت هرچه بیشتر از این دو فدراسیون برای حضور در المپیک و پارالمپیک داشت.

او در انتها تاکید نمود: در خصوص فدراسیون تیراندازی بنا شد وزارتخانه هم برای اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط جهت واردات سلاح و مهمات یاری کند و هم برای تامین مهمات جهت تمرین بی دغدغه ورزشکاران منابع اقتصادی ویژه برای این فدراسیون در نظر گرفته گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 949

به "علی نژاد: حقوق ورزشکاران المپیکی قبل از انتها سال پرداخت خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: حقوق ورزشکاران المپیکی قبل از انتها سال پرداخت خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید