عرضه کتاب 48 میلیون تومانی در یک نمایشگاه!

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی فرصتی برای دستیابی به کتاب ها و دانشنامه های مرجع به زبان اصلی در حوزه های گوناگون فراهم آورده که بعضی از آنها به نسبت کتاب های داخلی قیمت های متفاوتی دارند. چنانچه در زمینه کتاب های مرجع، سال جاری مجموعه ای 82 جلدی عرضه شده که گران ترین کتاب نمایشگاه است.

عرضه کتاب 48 میلیون تومانی در یک نمایشگاه!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوک از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مجموعه ASTM STANDARDS که توسط یکی از بزرگ ترین سازمان های بین المللی توسعه دهنده استاندارد یعنی ASTM منتشر شده، با تخفیف 20 درصدی به قیمت 48 میلیون تومان در این نمایشگاه به فروش می رسد؛ قیمت اصلی این کتاب 61 میلیون و 500 هزار تومان است.

این مجموعه به 16 سرفصل تقسیم می گردد که هر سرفصل شامل یک تا چند جلد کتاب است و کارخانجات و موسسات مختلف می توانند تنها به خرید جلدهای سرفصل مرتبط با حوزه کاری خود اقدام نمایند. در این مجموعه، استانداردهای فنی برای مواد، محصولات، سامانه ها و خدمات مختلف تشریح شده است.

در نمایشگاه سال جاری کتاب های مرجع و تخصصی گران دیگری نیز عرضه شده که از جمله می توان به مجموعه 40 جلدی ULIMANNS اشاره نمود. این مجموعه با تخفیف در نمایشگاه به قیمت 30 میلیون تومان به فروش می رسد. ULIMANNS که مرجعی در حوزه مواد به شمار می رود، چاپ سال 2011 است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی تا 28 آبان ماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه تربیت مدرس برپاست. انجمن فرهنگی ناشران بین المللی ایرانیان با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه تربیت مدرس این رویداد فرهنگی را برگزار می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1097

به "عرضه کتاب 48 میلیون تومانی در یک نمایشگاه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه کتاب 48 میلیون تومانی در یک نمایشگاه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید