طرح جدید AFC: برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با 40 تیم

به گزارش تور گرجستان ارزان، هیات رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب کرد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021 با حضور 40 تیم برپا شود.

طرح جدید AFC: برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با 40 تیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آستانه بازی فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2019 بین تیم های اوراواردز ژاپن و الهلال عربستان در توکیو، کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل جلسه داد و تصمیم گرفت که تعداد تیم های شرکت کننده در یکی از مسابقات بزرگ فوتبال جهان افزایش یابد.

و برای افزایش بازی های ملی در آسیا، مطابق با چشم انداز و ماموریت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزش شماره یک ورزش در این قاره، توافق شد که هفته فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر 2022 معرفی شود.

در دومین جلسه کمیته چرخه 2019 تا 2023 کنفدراسیون فوتبال آسیا مقرر شد برای پایان تعداد منحصر به فرد تیم های در لیگ قهرمانان آسیا به فراگیر تعداد کننده های شرکت کننده از 12 انجمن به 20 اتحادیه فوتبال برسد و در مجموع 40 تیم بتوانند در این رقابت های حضور یابند.

گفته می شود بر اساس تغییرات جدید قرار شده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از فصل 2021 با حضور 40 تیم و در 10 گروه برگزار شود که تیم های اول هر گروه به همراه 6 تیم دوم برتر مجوز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 865

به "طرح جدید AFC: برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با 40 تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جدید AFC: برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با 40 تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید