درسی که هنگ کنگ به ملی پوشان داد، مجازات ژاپن دوباره تکرار شد!

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران که چهار ملاقات حساس در مرحله انتخابی جام جهانی را در پیش داشت و برای صعود به مرحله بعد باید هر چهار بازی را با برد پشت سر می گذاشت، پنجشنبه شب نخستین ماموریت خود را به درستی انجام داد و سه امتیاز را از هنگ کنگ گرفت.

درسی که هنگ کنگ به ملی پوشان داد، مجازات ژاپن دوباره تکرار شد!

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

هر چند ملی پوشان ایران در این ملاقات سرحال و قبراق نبودند و مقابل دفاع اتوبوسی حریف به سختی دروازه را باز کردند اما در دقایق پایانی این ملاقات یک اتفاق تاریخی رخ داد و دروازه علیرضا بیرانوند باز شد!

در این صحنه ملی پوشان ایران حریف را آنقدر دست کم گرفتند که بازیکن هنگ کنگ روی سر مدافعان باتجربه ایران سر زد و بیرانوند هم که تصور این صحنه را نمی کرد نتوانست مانع از باز شدن دروازه اش گردد.

با این کم توجهی و ساده انگاشتن حریف تیم ملی نخستین گل خود از حریف شرق آسیایی را در ملاقاتهای رسمی دریافت کرد. اتفاقی که حتی خود هنگ کنگی ها هم تصورش را نداشتند.

این گل درس بزرگی برای ملی پوشان ایران بود. البته که بعید است آنها دیگر این اشتباهات را تکرار نکنند چرا که در جام ملت های آسیا برابر ژاپن هم این اشتباه به نوع دیگری رخ داد و منجر به گل خوردن تیم ملی شد. با این حال بازهم اینجا به نوعی دیگر این اشتباه و کم توجهی به اتفاقات داخل زمین تکرار شد و ایران یک گل تاریخی دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1978

به "درسی که هنگ کنگ به ملی پوشان داد، مجازات ژاپن دوباره تکرار شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درسی که هنگ کنگ به ملی پوشان داد، مجازات ژاپن دوباره تکرار شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید