شکست توفارقان آذرشهر در برابر میهمان مدعی

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی در قالب هفته نهم لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم توفارقان آذرشهر در خانه مغلوب تیم مدعی و پرقدرت پالایش نفت آبادان شد.

شکست توفارقان آذرشهر در برابر میهمان مدعی

در این ملاقات که با حضور حدود 100 تماشاگر در سالن پورشریفی تبریز برگزار گردید، در کوارتر اول، پالایش نفت آبادان تیم برتر میدان بود و با نتیجه 15 بر 6 این کوارتر را به سود خود به انتها رساند.

در ادامه اما شاگردان سیامک ویسی بازی خوبی نسبت به کوارتر اول انجام دادند و با نتیجه نزدیک 19 به 17 کوارتر دوم را به حریف نام آشنای خود واگذار کردند و به این ترتیب نیمه اول این ملاقات با نتیجه 34 بر 22به سود میهمان آبادانی به انتها رسید.

به گزارش خبرنگاران، در آغاز نیمه دوم تیم جوان و با انگیزه توفارقان با بازی خوب بازیکن کانادایی خود کلوین آمایو توانست در کوارتر سوم فزونی را از آن خود کند و با نتیجه 20 بر 17 به پیروزی برسد تا نماینده آذربایجان شرقی امیدوار به جبران اختلاف هشت امتیازی در کوارتر نهایی این بازی باشد.

کوارتر چهارم اما در حالی با نتیجه 51 به 43 به سود پالایش نفت آبادان آغاز شد که این تیم پرمهره و با تجربه با توجه به کاهش اختلاف امتیازات دو تیم، از ابتدا کنترل بازی را در دست گرفت تا در انتها این میهمان آبادانی باشد که با نتیجه 81 به 61 پیروز نبرد با میهمان جویای نام خود گردد.

پالایش نفت آبادان با این برد، رکورد صددرصدی پیروزی های خود در این فصل از لیگ برتر بسکتبال را تداوم بخشید و توفارقان آذرشهر با کسب سه برد و شش باخت همچنان باید برای رسیدن به مرحله پلی آف کوشش کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1203

به "شکست توفارقان آذرشهر در برابر میهمان مدعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست توفارقان آذرشهر در برابر میهمان مدعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید