شرایط جدید صدور انتها کار ساختمان

به گزارش تور گرجستان ارزان، نمای ساختمان ها در سطح شهر علاوه بر اینکه در زیبا سازی معابرنقش مهمی را ایفا می نمایند عهده دار ایمنی آن نیز هستند.

شرایط جدید صدور انتها کار ساختمان

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبر آنلاین، از ابتدای دی ماه سال 1396 ارائه انتها کار ساختمان منوط به ارائه گواهینامه واکنش در برابر آتش برای نمای ساختمان شده است.

این اقدام بر اساس بخشنامه صادره از مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه اجرا شده است و زین پس تمامی دستگاهی اجرایی،مشاوران و پیمانکاران،بایستی از مصالحی در ساخت پروژه های خود استفاده نمایند که دارای تاییده از سوی سازمان ملی استانداردایران و یا گواهینامه های فنی طبقه بندی واکنش در برابرآتش از مراجع ذیصلاح باشند.

با توجه به این بخشنامه وعملیاتی شدن آن از وقوع بسیاری از سوانح و اتفاقات جلوگیری خواهد شد و از این به بعد سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری موظف است تا استفاده از مصالح نمای غیر قابل اشتعال در پروژه های ساختمانی و صدور پروانه و انتها کار را منوط به اخذ گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نماید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1001

به "شرایط جدید صدور انتها کار ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جدید صدور انتها کار ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید