ذوب آهن 0 ، استقلال 2؛ پیروزی آبی ها با درخشش یامگا

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال پیروز شد به لطف درخشش کوین یامگا در فولادشهر به پیروزی برسد.

ذوب آهن 0 ، استقلال 2؛ پیروزی آبی ها با درخشش یامگا

به گزارش خبرنگاران، ذوب آهن و استقلال به مصاف هم رفتند و این بازی با پیروزی 2-0 استقلالی ها به انتها رسید. کوین یامگا بازیکن خارجی تازه وارد استقلالی ها با به ثمر رساندن دوگل یک پیروزی شیرین برای شاگردان مجیدی به ارمغان آورد.

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، علی رودباری، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (از دقیقه 20حسین ابراهیمی)، عارف رستمی، محمد خدابنده لو و امیر شبانی

سرمربی ذوب آهن: مهدی تارتار

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی (رشید مظاهری از دقیقه 9)، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، وریا غفوری، کوین یامگا، ارسلان مطهری (از دقیقه 58 سعید مهری) و امیر حسین حسین زاده (از دقیقه 84 امیرعلی صادقی)

سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

لحظات حساس:

دقیقه 1: ارسال امیرحسین صدقی از سمت راست به روی دروازه نصیب رضا خالقی فر شد که این بازیکن با ضربه سری دیدنی دروازه استقلال را تهدید کرد که سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی و با یک دست، دروازه تیمش را نجات داد تا استقلال یکی از سریعترین گل های تاریخ لیگ برتر را دریافت نکند.

دقیقه 21: پس از یک و دوی بازیکنان ذوب آهن پشت محوطه جریمه، شوت راه دور خالقی فر را مظاهری با موفقیت مهار کرد.

دقیقه 24: بازیکنان استقلال در چند صحنه درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که مدافعین پرتعداد ذوب آهن مانع از باز شدن دروازه تیمشان شدند و ضربات استقلالی ها به مدافعین میزبان برخورد کرد و راهی کرنر شد. کرنر ارسالی نیز با ضربه سیاوش یزدانی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: پاس دانشگر در خط دفاعی به مهدی پور، با تکل خوب پویا پورعلی رودباری همراه شد و توپ پشت محوطه جریمه استقلال به عارف رستمی رسید و شوت محکم این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 45+2: استقلالی ها روی یک ضدحمله صاحب فرصت خوبی شدند و امیرحسین حسین زاده با اینکه کوین یامگا را در کنارش داشت، تصمیم گرفت تا به سمت دروازه شوت بزند که ضربه کم جان او به بیرون رفت.

دقیقه 45+3: همکاری فوق العاده بازیکنان ذوب آهن نزدیک بود که به گل تساوی ختم گردد که چنین نشد. پاس سینا اسدبیگی به خالقی فر رسید، او نیز توپ را به عارف رستمی واگذار کرد و این بازیکن مجددا توپ را به سینا اسدبیگی داد و شوت این بازیکن از درون محوطه جریمه را مظاهری مهار کرد.

دقیقه 45+4: حملات ذوب آهنی ها برای رسیدن به گل تساوی ادامه داشت. ارسال مسعود ابراهیم زاده به روی دروازه به امیرحسین صدقی رسید و ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 50: حرکت خوب کوین یامگا و عبور این بازیکن از سد حامد نورمحمدی، با ارسال این بازیکن همراه شد که توپ پس از واکنش حبیب فرعباسی گلر ذوب آهن، به امیرحسین صدقی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 55: پاس محمد خدا بنده لو در شرایط مشکوک به آفساید به مسعود ابراهیم زاده رسید و ارسال این بازیکن درون محوطه جریمه به خالقی فر رسید و این بازیکن شوتش را به سمت دروازه زد که با تکل به موقع یزدانی، دروازه استقلال از یک خطر بزرگ نجات پیدا کرد.

دقیقه 63: خدا بنده لو پس از اینکه چند متری را به سمت دروازه استقلال پیش رفت، ضربه اش را به سمت دروازه مظاهری زد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68: شوت محکم ابراهیمی بازیکن ذوب آهن، پس از برخورد به زمین به شکل خطرناکی از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 72: پس از دو آوانتاژی که داور مسابقه داد، توپ در گوشه محوطه جریمه به جعفر سلمانی رسید و شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: کوین یامگا روی یک فرار تند و تیز و دیدنی از مدافعین ذوب آهن عبور کرد و شوت بازیکن تازه استقلال را حبیب فرعباسی مهار کرد.

دقیقه 77: حملات استقلال به روی دروازه ذوبی ها ادامه داشت و شوت آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه، با واکنش خوب فرعباسی به کرنر رفت. کرنر ارسالی نیز به شکل خطرناکی برای آبی ها از دست رفت.

دقیقه 84: پورعلی از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که رشید مظاهری به زحمت و در دو مرحله این توپ را مهار کرد.

دقیقه 90+4: جعفر سلمانی در آخرین ثانیه های بازی در مصافی تک به تک با فرعباسی نهاده شد اما شوت این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2159

به "ذوب آهن 0 ، استقلال 2؛ پیروزی آبی ها با درخشش یامگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن 0 ، استقلال 2؛ پیروزی آبی ها با درخشش یامگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید