حمله ناگهانی طرفداران استقلال به همسر چهره محبوب شان ، همه چیز برای آبی ها به یکباره عوض شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، با گذشت چند سال از جدایی استراماچونی این مربی به همراه مدیربرنامه هایش رفتارهایی علیه باشگاه استقلال انجام داده که حالا بشدت از چشم طرفداران استقلال افتاده است.

حمله ناگهانی طرفداران استقلال به همسر چهره محبوب شان ، همه چیز برای آبی ها به یکباره عوض شد

به گزارش خبرنگاران طرفداران استقلال بشدت از رفتارهای مدیر برنامه های آندره استراماچونی ناراحتند و بعد از اینکه از سوی مسئولان باشگاه استقلال فاش شد که سرمربی سابق ایتالیایی حتی از خیر دو روز دیرکرد حقوقش هم نگذشته به صفحه شخصی او حمله کردند.

استراماچونی در دوران کوتاهی که سرمربی استقلال بود به علت نمایش های مطلوبی که استقلال از لحاظ فنی داشت تبدیل به یک مربی محبوب شد و بعد از جدایی بسیاری از طرفداران استقلال بابت این جدایی بشدت دلگیر شدند و مدیران وقت را بشدت نکوهش کردند.

اما با گذشت چند سال از جدایی استراماچونی این مربی به همراه مدیربرنامه هایش رفتارهایی علیه باشگاه استقلال انجام داده که حالا بشدت از چشم طرفداران استقلال افتاده و آنهایی که سرمربی سابق استقلال را حمایت می کردند حالا تبدیل به منتقدان سرسخت استراماچونی شده اند.

حملاتی که در روزهای اخیر به صفحه شخصی استراماچونی شد نشان داد او دیگر در فوتبال ایران محبوب نیست و جایگاهش را برای همواره از دست داده است. طرفداران استقلال حتی به صفحه شخصی همسر سرمربی سابق نیز رحم نکردند و با انتقادهای تند به این صفحه نیز حمله کردند تا معین گردد که استراماچونی همه پل های پشت سر خود در فوتبال ایران و استقلال را ویران نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2532

به "حمله ناگهانی طرفداران استقلال به همسر چهره محبوب شان ، همه چیز برای آبی ها به یکباره عوض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ناگهانی طرفداران استقلال به همسر چهره محبوب شان ، همه چیز برای آبی ها به یکباره عوض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید