دیوید فینچر قسمت دوم World War Z را تابستان آینده جلوی دوربین می برد

به گزارش تور گرجستان ارزان، بالاخره پس از مدت ها شایعه تهیه کنندگان فیلم سینمایی World War Z تایید نموده اند که قسمت دوم این مجموعه را دیوید فینچر خواهد ساخت.

دیوید فینچر قسمت دوم World War Z را تابستان آینده جلوی دوربین می برد

پس از اکران فیلم سینمایی World War Z در سال 2013 توسط مارک فورستر شایعاتی مطرح شد که قسمت دوم این فیلم را دیوید فینچر کارگردانی خواهد نمود. پس از انتشار این خبر مجموعه ای از اخبار پیرامون تاخیر در فیلم برداری این اثر سینمایی منتشر شد و نهایتا پس از مجموعه ای از شایعات گفته شد که فینچر کار روی قسمت دوم World War Z را کنار گذاشته تا بتواند فصل دوم مجموعه تلویزیونی Mindhunter را برای نت فلیکس جلوی دوربین ببرد. فینچر پیش از این 4 قسمت از فصل اول همین مجموعه تلویزیونی را کارگردانی نموده بود.

حال خبر خوش برای هواداران فینچر و مجموعه World War Z این است که طبق تایید تهیه کنندگان، فینچر قسمت دوم این مجموعه را خواهد ساخت. این موضوع هم اعلام شده که فیلم برداری این اثر سینمایی اوایل تابستان سال بعد شروع می گردد.تهیه کنندگان World War Z 2 در مصاحبه با ورایتی اعلام نموده اند که علاوه بر حضور فینچر، حضور ستاره قسمت قبل یعنی برد پیت هم در قسمت دوم قطعی است. فیلم نامه را هم دنیس کلی خواهد نوشت که هنوز در حال تکمیل است.ظاهرا برنامه ها به شکلی تنظیم شده که فینچر بتواند از ماه دسامبر روی ساخت سریال برای نت فلیکس متمرکز گردد و نهایتا با خیال راحت در شروع تابستان سراغ پروژه جدید برود.فیلم سینمایی World War Z یک اکشن آخرالزمانی است که قسمت اول آن در سال 2013 توسط مارک فورستر ساخته شد. فیلم که از رمانی به همین نام اقتباس شد درباره یک دنیا آخرالزمانی است که در آن زامبی ها همه جا گسترده شدند و قهرمان های فیلم به دنبال راهی برای متوقف کردن آن ها می گردند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 163

به "دیوید فینچر قسمت دوم World War Z را تابستان آینده جلوی دوربین می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوید فینچر قسمت دوم World War Z را تابستان آینده جلوی دوربین می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید