علت استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس چه بود؟

به گزارش تور گرجستان ارزان، تهران (پانا) - علت استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس معین شد.

علت استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس چه بود؟

به گزارش فارس، سید مجید صدری در صفحه اینستاگرام خود گفت نامه استعفای خود را از سرپرستی باشگاه پرسپولیس تقدیم وزیر ورزش و جوانان نموده است .

امروز قرار بود سرپرست مستعفی سرخ پوشان همراه با نماینده کارگزار نو پرسپولیس با یک شرکت قرارداد نوی برای حمایت اقتصادی از این باشگاه امضاء کند اما جایگاه متزلزل صدری سبب شده طرف مقابل به وی اعلام کند تضمینی برای اجرای تعهدات پرسپولیس در صورت جدایی وی از این باشگاه وجود ندارد و به همین علت از عقد قرارداد صرف نظر کرد.

اتفاقی که پس از عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزار نو چندین بار تکرار شده و مستحکم نبودن جایگاه صدری مانع عقد قرارداد با پرسپولیس و کارگزار از طرف بعضی شرکت ها شد. پس از اتفاق امروز هم صدری تصمیم گرفت از سمت خود استعفاء بدهد.

این در شرایطی است که سرپرست باشگاه پرسپولیس طبق قول خود به بازیکنان و اعضای کادرفنی قرار بود تا امروز بخش دیگری از مبلغ قرارداد آنها را به حساب شان واریز کند اما این اتفاق رخ نداد.

بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل 20 درصد قرارداد خود را دریافت نموده اند و اکنون با توجه به مسائل اقتصادی باشگاه و استعفای صدری تعیین نیست این تیم که قرار است پنجشنبه آخرین ملاقات خود در دور رفت لیگ برتر را مقابل فجرسپاسی برگزار کند، چه واکنشی به این اتفاق نشان خواهند داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2323

به "علت استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید