دفن جسد همسر صیغه ای در حیاط خانه

به گزارش تور گرجستان ارزان، تازه دامادی که متهم است همسر صیغه ای خود را به قتل رسانده و جسدش را در باغچه خانه دفن نموده بود، روز گذشته پای میز محاکمه ایستاد.

دفن جسد همسر صیغه ای در حیاط خانه

جهت دریافت خدمات طراحی آلاچیق در حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، این پرونده بهمن سال 94 با ناپدید شدن زن 40 ساله به نام پروین در دستور کار مأموران پلیس پایتخت نهاده شد. مرد همسایه در توضیح به مأموران گفت: زن جوان مدت ها بود تنها زندگی می کرد. او یک هفته قبل مقابل خانه مان آمد و گفت: فاضلاب خانه شان خراب شده به همین دلیل بیل و کلنگ گرفت و به خانه اش برگشت. از آن روز دیگر آن زن را ندیدیم. نگرانیم اتفاق بدی افتاده باشد. بعد از این توضیحات، مأموران بعد از گشودن در خانه زن جوان و آنالیز خانه وی، جسد دفن شده او را در حالیکه چند روز از مرگش گذشته بود در باغچه حیاط کشف کردند. با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد تا اینکه با آنالیز تلفن همراه مقتول آن ها به رابطه پنهانی پروین با مرد جوانی به نام داریوش پی بردند.

به این ترتیب داریوش 25 ساله که به تازگی ازدواج نموده بود، در یکی از شهرستان های اطراف تهران شناسایی و بازداشت شد.

تازه داماد ابتدا سعی داشت پلیس را گمراه کند تا اینکه در بازپرسی های فنی به رابطه با زن جوان و قتل اعتراف کرد. با اقرار های متهم وی روانه زندان شد تا اینکه با گذشت چهار سال از حادثه به دلیل عدم شناسایی اولیای دم، او با نوشتن نامه ای درخواست مشخص تکلیفی کرد.

با این درخواست پرونده به دفتر رئیس قوه قضائیه فرستاده شد تا اینکه پرونده با درخواست پرداخت دیه به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهم صبح دیروز در شعبه هفتم به ریاست قاضی کیخواه پای میز محاکمه نهاده شد. بعد از اعلام رسمیت جلسه، متهم در صندلی ایستاد و در توضیح ماجرا گفت: هنوز ازدواج ننموده بودم که با پروین آشنا شدم. ابتدا رابطه تلفنی داشتیم تا اینکه به هم علاقه مند شدیم. من او را عقد موقت کردم و گاهی اوقات به خانه او می رفتم تا اینکه چند ماه بعد با دختر جوانی آشنا شدم و او را عقد دائم کردم. این شد که از پروین خواستم رابطه مان را قطع کنیم، اما او دست بردار نبود و می گفت: باید از همسرم جدا شوم و با او ازدواج کنم.

متهم در مورد قتل گفت: بعد از چند ماه به اصرار پروین به دیدنش رفتم. او گفت: فاضلاب خانه اش خراب شده است به همین خاطر درخواست یاری کرد. سپس برای تعمیر فاضلاب از همسایه بیل و کلنگ گرفت. من در حیاط مشغول کار بودم که او موضوع ازدواجم را مطرح نمود و دوباره اصرار کرد همسرم را طلاق بدهم. سپس تهدید کرد همسر و خانواده ام را درجریان رابطه مان قرار می دهد. از شنیدن حرف های پروین عصبانی شدم به همین خاطر با چوبی که در باغچه بود، یک ضربه به سرش زدم و با چاقویی که در جیبم بود سرش را بریدم و بعد جسد را در باغچه خانه اش دفن کردم.

متهم در آخر گفت: بعد از قتل به شهرستان فرار کردم، اما دو ماه بعد بازداشت شدم. آن موقع تازه ازدواج نموده بودم که با این حادثه زندگی ام نابود شد. حالا چهار سال از حادثه می گذرد و بلاتکلیف هستم. از دادگاه تقاضا دارم با توجه به درخواست پرداخت دیه، با قسط بندی آن موافقت نمایند تا بتوانم آنرا بپردازم.

در سرانجام هیئت قضایی وارد شور شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1038

به "دفن جسد همسر صیغه ای در حیاط خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفن جسد همسر صیغه ای در حیاط خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید