دستگیری باند کلاهبردار 10 میلیاردی تهیه جهیزیه

به گزارش تور گرجستان ارزان، فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند که با ترفند تهیه جهیزیه از 610 شهروند خرم آبادی کلاهبرداری کردند، اطلاع داد.

دستگیری باند کلاهبردار 10 میلیاردی تهیه جهیزیه

به گزارش خبرنگاران لرستان: سردار یحیی الهی اضافه نمود: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه اعضای یک باند کلاهبرداری با به کارگیری شیوه های متقلبانه تحت پوشش موسسات خیریه برای تهیه جهیزیه و خرید گوشی و تبلت دانش آموزی مقرون به صرفه قیمت برای خانواده های کم بضاعت مبلغی را از آنان دریافت می کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان نهاده شد.

وی توضیح داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و رصد اعضای باندهای کلاهبرداری 7 متهم را در سطح شهرستان خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: اعضای این باند با به کارگیری شیوه های متقلبانه تحت پوشش موسسات خیریه جهت تهیه جهیزیه، خرید گوشی و تبلت دانش آموزی مقرون به صرفه و بسیارکمتر از قیمت بازار برای خانواده ها و دانش آموزان کم بضاعت مبلغی را از شهروندان دریافت و وعده می دادند در موعد مقرر اجناس را تحویل آنان خواهند داد و با این روش از مال باختگان از 10 میلیون ریال تا 7 میلیارد ریال کلاهبرداری می کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به کشف100 میلیار ریال کلاهبرداری و شناسایی 610 مال باخته در این رابطه، توضیح داد: 7 نفر از اعضای باند کلاهبرداری به همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کوشش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد، گفت: شهروندانی که شکایتی در این خصوص دارند، می توانند به پلیس آگاهی لرستان واقع در خیابان پارک صخره ای مراجعه نمایند.

سردار الهی در انتها ضمن هشدار به افراد کلاهبردار که خط قرمز پلیس مبارزه بی امان با متقلبان و سودجویان است، به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و گول افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2056

به "دستگیری باند کلاهبردار 10 میلیاردی تهیه جهیزیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری باند کلاهبردار 10 میلیاردی تهیه جهیزیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید