حسن زاده: می خواهیم عملکرد متفاوتی از فوتسال چین ارائه کنیم، توکلی: نفت به اندازه نمایندگان ایران و ژاپن قدرتمند نیست

به گزارش تور گرجستان ارزان، در روز شروع مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، علی اصغر حسن زاده و فرهاد توکلی عملکرد درخشانی داشتند و درخصوص دیدار نخست تیم های خود در این رقابت ها صحبت کردند.

حسن زاده: می خواهیم عملکرد متفاوتی از فوتسال چین ارائه کنیم، توکلی: نفت به اندازه نمایندگان ایران و ژاپن قدرتمند نیست

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر حسن زاده در گفت وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره رجحان 8 بر 3 تیم فوتسال شنزن نانلینگ چین مقابل تیم اف سی ارم قرقیزستان گفت: همواره بازی اول مسابقات خیلی سخت است و تمرکز ما هم بالا بود. ارم تیم خوبی بود، اما توانستیم بازی را کنترل کنیم و گل های خوبی به ثمر برسانیم. دو تیم موقعیت های خوبی داشتند که ما از این فرصت ها استفاده کردیم. این تنها تفاوت ما و حریف بود.

وی درباره حضورش در تیم شنزن نانلینگ گفت: همواره در تیم های ایرانی و تیم ملی ایران بازی می کنم، اما خوشحالم که در شنزن هستم. یک سال در این تیم بودم و به قهرمانی چین رسیدیم. می خواهیم عملکرد متفاوتی از فوتسال چین ارائه کنیم.

فرهاد توکلی لژیونر ایرانی تیم نفت الوسط عراق نیز درخصوص پیروزی 9 بر 4 یارانش برابر الریان قطر گفت: دو تیم بازی خوبی ارائه کردند. همواره دیدار اول خیلی سخت است، اما با این حال فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم و تاکتیک های خود را برای بازی بعد تمرین کردیم.

وی ضمن تمجید از نماینده قطر اعلام نمود: الریان همواره در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر است و بازیکنان خوب زیادی دارد. هر بازی برای نفت بسیار سخت است، چون تیم ما در اندازه نمایندگان ایران و ژاپن قدرتمند نیست. با این حال کوشش می کنیم همه دیدارها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. در این مسابقه بازیکنان باتجربه ما عملکرد خیلی خوبی داشتند و می توانند در دیدارهای بعدی هم به ما یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 493

به "حسن زاده: می خواهیم عملکرد متفاوتی از فوتسال چین ارائه کنیم، توکلی: نفت به اندازه نمایندگان ایران و ژاپن قدرتمند نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن زاده: می خواهیم عملکرد متفاوتی از فوتسال چین ارائه کنیم، توکلی: نفت به اندازه نمایندگان ایران و ژاپن قدرتمند نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید