جزئیات آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 40 واحدی در غرب تهران

به گزارش تور گرجستان ارزان، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزئیات حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در بلوار فردوس را تشریح کرد.

جزئیات آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 40 واحدی در غرب تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگاران،اظهار کرد:کرد:ساعت 21:22 شب گذشته یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در بلوار فردوس، خیابان سازمان برنامه جنوبی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه به محل خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک مجتمع 5 طبقه 40 واحدی بود که زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند در طبقه سوم در یک واحد حدود 80 متری آتش کاملا شعله ور بود و در حال سرایت به بخش های دیگر بود. دود هم طبقات را فرا گرفته بود. یک خانم و آقا جوان به همراه یک کودک یک ساله در این ساختمان بودند که به پشت بام رفتند، اما درب آنجا بسته بود و در دود گرفتار بودند که آتش نشانان آن ها را از دود نجات دادند و به مراکز درمانی انتقال دادند.

ملکی گفت:آتش خاموش شد و نیرو ها در حال ایمن سازی محل هستند. کارشناسان هم در حال آنالیز دلیل حادثه هستند. در این گونه موارد در صورت نزدیک بودن به پشت بام به آنجا مراجعه کنید، در غیر این صورت به یک اتاق در بسته بروید و درز های در را با پارچه مرطوب بپوشانید تا دود کمتر سرایت کند.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2206

به "جزئیات آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 40 واحدی در غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 40 واحدی در غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید