تکرار جابجایی مهران ها این بار در لیگ!

به گزارش تور گرجستان ارزان، این بار همه چیز برعکس شد. پس از اینکه سال گذشته و در سرانجام لیگ برتر، مهران حاتمی پس از قهرمانی با شهرداری تبریز، جایش را در تیم ملی به مهران شاهین طبع داد، حالا حاتمی جای شاهین طبع را در پتروشیمی گرفت

تکرار جابجایی مهران ها این بار در لیگ!

به گزارش خبرنگاران ،تیم بسکتبال پتروشیمی که پس از چند قهرمانی بی دردسر در لیگ برتر بسکتبال، در دوره گذشته به عنوانی بهتر از سومی نرسید، برای فصل پیش رو یک بار دیگر به سراغ مهران حاتمی رفته است. ماهشهری ها پس از ناکامی مطلق در فصل گذشته لیگ برتر، برای فصل 97 به دنبال مربی قهرمان رفتند و مهران حاتمی را از تبریز به ماهشهر آوردند. حاتمی پیش از این و قبل از شاهین طبع چندین سال سرمربی پتروشیمی بود و چندین قهرمانی هم با این تیم بدست آورد. او حالا یک بار دیگر و پس از سه فصل دوری، به جنوب می رود تا بلکه بتواند این تیم مدعی را یک بار دیگر به قهرمانی برسند.

مهران حاتمی در کنار فعالیت باشگاهی، سال گذشته را در تیم ملی گذراند و توانست تیم ایران را به عنوان نایب قهرمانی کاپ آسیا برساند.

حالا پتروشیمی که سال قبل با راهنمایی مهران شاهین طبع عملکرد قابل قبولی نداشت و هم در لیگ برتر و هم در باشگاه های آسیا ناکام بود، سرمربی سابقش را دعوت به کار نموده است.

مهران حاتمی در فصل گذشته شهرداری تبریز را در حضور مهرام، پتروشیمی و نفت آبادان قهرمان لیگ برتر کرد اما بلافاصله از سرمربی گری تیم ملی برکنار شد و جایش را به مهران شاهین طبع داد.

حالا اما همه چیز برعکس گردیده. این بار حاتمی جای شاهین طبع را می گیرد اما با این تفاوت که حالا مربی قهرمان جایگزین خواهد شد.

4، 360

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 105

به "تکرار جابجایی مهران ها این بار در لیگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار جابجایی مهران ها این بار در لیگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید