تغییر ساعت کاری موزه های قزوین

به گزارش تور گرجستان ارزان، تا خاتمه شهریور ماه ساعات کاری موزه های تحت پوشش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین به علت گرمای شدید هوا تغییر کرد.

تغییر ساعت کاری موزه های قزوین

به گفته محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تا خاتمه شهریور ماه سال جاری، ساعت کاری موزه های تحت پوشش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تغییر کرد.

محمدعلی حضرتی در این باره بیان نمود که برای رفاه حال بازدیدکنندگان از موزه ها و مدیریت بهینه مصرف انرژی و با توجه به گرمای شدید هوا در فصل تابستان ساعت بازدید موزه های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در دو نوبت صبح ها از ساعت 9 الی 13 و بعدازظهرها از ساعت 16 الی 21 تا آخر شهریور ماه سال جاری مشخص شد.

تا خاتمه فصل تابستان و در ساعات مذکور کاخ موزه خوشنویسی چهلستون، موزه اشیای شهر و موزه سنگ نگاره های مسجد جامع، پذیرای بازدیدکنندگان بوده و به گردشگران و دوستداران تاریخ و فرهنگ خدمات ارائه می دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در خاتمه سخنان خود گفت:

امیدواریم بتوانیم گامی موثر با استفاده از روش های متنوع جهت آگاهی و انس بیشتر جامعه با موزه ها و آثار ارزشمند به جای مانده از دوران مختلف تاریخی برداریم.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2329

به "تغییر ساعت کاری موزه های قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساعت کاری موزه های قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید