به هیچ تیمی باج ندادیم، می خواهم مشابه محمد موسوی باشم

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال نوجوانان ایران در رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان دنیا اسم سوم را کسب کرد و یوسف کاظمی هم از ایران اسم برترین مدافع دنیا را از آن خود کرد.

به هیچ تیمی باج ندادیم، می خواهم مشابه محمد موسوی باشم

یوسف کاظمی در گفت وگو با خبرنگاران درباره سطح رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان دنیا گفت: تورنمنت بسیار سختی بود و تیم ایران هم بسیار پرتلاطم بود اما یکی از تیم های با کیفیت مسابقات بودیم و خدا رو شکر توانستیم رقابت ها را با برد و مدال برنز به سرانجام برسانیم.

مدافع تیم والیبال نوجوانان ادامه داد: 20 روز در ایتالیا حضور داشتیم و توانستیم به برنامه های خود دست یابیم و انگیزه خاصی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا به دست آوردیم. ایران میزبان مسابقات بود و بسیار مصمم بودیم. تیم فوق العاده عمل کرد و به هیچ تیمی باج ندادیم. لهستان تنها تیمی بود که کار را برایمان سخت کرد و این هم به علت کیفیت بسیار بالای این تیم بود آن ها حتی یک ست به هیچ یک از حریفان خود نداده اند و ایران تنها تیمی بود که توانست یک ست از لهستان به دست آورد.

وی اضافه کرد: تیمِ خوب و کادر فنی بسیار قوی در اختیار داشتیم. از مسعود آرمات و سایر مربیان و اعضای حاضر در کادر فنی تشکر می کنم و خدا را شاکر هستم که افتخار همکاری و حضور کنار این عزیزان را داشتم، تیم بسیار فوق العاده ای داشتیم.

کاظمی در ادامه درباره عملکرد خودش و حضور در جمع برترین مدافع مسابقات هم گفت: همواره در زندگی ام سعی می کنم برترین خودم باشم و به چیزی جز هدفم فکر نمی کنم. در ادامه هم تمام کوشش و تمرکزم برای رسیدن به اهدافم خواهد بود. از بازی محمد موسوی بسیار خوشم می آید و دوست دارم شباهتی به این بازیکن داشته باشم. امیدوارم در ادامه در تیم بزرگسالان راه یابم و یکی دیگر از اهدافم حضور در لیگ ایتالیا است.

مدافع تیم والیبال نوجوانان در سرانجام گفت: عدم حضورمان در تورنمنت های بین المللی کمی کار را برایمان سخت کرد اما بازیکنان تیم نوجوانان کیفیت بسیار بالایی دارند و در هیچ پستی کم نگذاشتند. این که لهستان توانست ما را شکست دهد به این علت بود که آن ها در طی پنج سال کنار یکدیگر تمرین کردند و بسیار با هم هماهنگ بودند درحالی که تیم ما فقط پنج ماه تمرین داشت و بسیار سخت می توانستیم از این تیم امتیاز دریافت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2079

به "به هیچ تیمی باج ندادیم، می خواهم مشابه محمد موسوی باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به هیچ تیمی باج ندادیم، می خواهم مشابه محمد موسوی باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید