بهترین بازارهای مالزی

به گزارش تور گرجستان ارزان، خرید یکی از اصلی ترین جاذبه هایی است که هر ایرانی را به سوی خود جذب می‌کند. در این مقاله شما را با بهترین بازارهایی که می‌توانید در تور مالزی برای خرید سوغاتی به سراغ آنها بروید، آشنا خواهیم کرد.

بهترین بازارهای مالزی

خیابان پتالینگ، شهر چینی ها در کوالالامپور

یکی از بهترین بازارهای تور کوالالاکمپور برای خرید سوغاتی، خیابان پتالینگ است که پر از رستوران ها و مغازه های منحصربفردی است که در آن ها شب و روز سوغاتی ها و اجناس جالب توجه فروخته می شود. این خیابان که در محله چینی ها قرار دارد تبدیل به خیابانی شده که در آن دستفروشان و محلی ها اجناس ارزان زیادی را به فروش می‌رسانند.

بازار شبانه تامان کونات (Taman Connaught) در  کوالالامپور

اگر به دنبال بهترین غذاهای خیابانی و وسایل قدیمی هستید این بازار دومین بازار بزرگ در تور کوالالامپور است. در این بازار در خیابانی به طول دو کیلومتر 700 مغازه و غرفه در اختیارتان است تا حسابی بگردید و از اجناس این بازار دیدن کنید. شکم گردان برای امتحان غذاهای خیابانی به این بازار می روند چون در اینجا حتی غذاهایی از سایر نقاط دنیا را هم پیدا خواهید کرد. از غذاهای آسان کره ای مثل مرغ سرخ شده گرفته تا آب میوه های خنکی که با خوردن آن ها در هوای گرم و مرطوب مالزی حسابی خنک خواهید شد.

بازار شبانه تامان باندار بارو (Taman Bandar Baru) در پراک

برای رسیدن به این گوهر پنهان مالزی باید کمی تن به مسیرهای غیرمعمول بدهید اما این مسیر طولانی واقعا ارزشش را دارد چون در اینجا غذاهای اصیل چینی انتظارتان را می کشد. بیشتر کسانی که در این بازار هستند دانشجویانی اند که در دانشگاه کامپار که نزدیکی این بازار هست درس می خوانند پس بیشتر غذاهای این بازار مود علاقه و پسند قشر جوان می باشد.

بازار Wakaf Che Yeh Pasar Malam

برعکس بازارهای سواحال غربی، این بازار در سواحل شرقی شبه جزیه مالزی در غذاهای خود زیاد از فرهنگ غذایی چینی تاثیر نگرفته است. این بازار در استان کلانتان در مرز تایلند قرار دارد پس در اجناس و غذاهای آن تاثیر تایلندی ها را کاملا حس می کنید و تجربه ای متفاوت را از سر می گذرانید. در اینجا اجناس باکیفیت تایلندی و محلی با تخفیف های خوب به فروش می رسد. تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که مردم این استان لهجه خاص خودشان را دارند برای همین اگر کمی عبارت های ساده مالزیایی و انگلیسی بلد باشید کار راحت تری را پیش رو دارید.

انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 250

به "بهترین بازارهای مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازارهای مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید