تور ارزان مالزی: زیباترین جاذبه های گردشگری مالزی

به گزارش تور گرجستان ارزان، مالزی یکی از کشورهای محبوب همه گردشگران است. مالزی دارای منظره ها طبیعی، فرهنگ و فعالیت های سرگرم کننده متنوعی است. از جرج تاون گرفته تا جاذبه های تاریخی مالاکا و جزایر دورافتاده و سرسبز بورنئو که دارای 130 میلیون سال قدمت هستند، گردشگران مکان های زیادی برای گشت وگذار دارند. امروز درمجله گردشگری خبرنگاران زیباترین جاذبه های گردشگری مالزی را به شما معرفی خواهیم کرد.

تور ارزان مالزی: زیباترین جاذبه های گردشگری مالزی

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

زیباترین جاذبه های گردشگری مالزی

شهر مالاکا در استان مالاکا

شهر مالاکا، مرکز استان مالاکا، شهری غنی از فرهنگ و تاریخ است. این شهر از سال 2008 تا به امروز جزو میراث دنیای یونسکو است و به دلیل داشتن معماری فوق العاده، غذاهای خوشمزه و بازارهای شبانه هرسال گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. این شهر تاریخی در دوره هایی تحت فرمان دوران سلطنت مالاکا در قرن پانزدهم، به عنوان عصر طلایی فرهنگ مالایی شناخته می شود. کلیسای سنت پل، قلعه آفاموسا و سیتی هال که در گذشته محل اقامت فرماندار هلندی بود، از برترین جاذبه های گردشگری مالزی هستند. بلیط تهران کوالالامپور

جرج تاون در پنانگ

پنانگ همواره یکی از برترین مکان های تماشای بوده است. نام این استان از روی پینانگ، درختی که شبیه درخت نخل است گرفته شده است. جرج تاون خود به تنهایی یک موزه است که دارای مجموعه ای از ساختمان های بریتانیایی، کلیساها و قلعه کورن والیس است. در خیابان های جرج تاون قدم بزنید و مغازه های سنتی را که هرکدام دارای طراحی و سبک خاصی هستند را ببینید. نقاشی های خیابانی که دیوارهای شهر را تزئین نموده اند نیز به زیبایی های شهر افزوده اند. تاریخ، معابد زیبا و رستوران های عالی با غذاهای خوشمزه، مغازه های بی شمار و بزرگ ترین کافه کشور باعث شده اند جرج تاون به برترین مقصد گردشگری مالزی تبدیل شود. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

جزایر پرهنتیان

مجمع الجزایر کوچک پرهنتیان در نزدیکی استان ترنگانو قرار گرفته اند و یکی از زیباترین نقاط به شمار می فرایند. سواحل ماسه ای سفید را تصور کنید که در کنار آب های نیلگون و زلال و کم عمق قرار گرفته اند. علاوه بر استراحت در این بهشت استوایی، می توانید از ورزش های آبی ای چون غواصی و قایق سواری نیز لذت ببرید. افرادی که قصد سفر به این منطقه را دارند باید از سفر به این جزایر در ماه های مارس و اکتبر، به دلیل وزش بادهای موسمی خودداری نمایند. گفتنی است که بیشتر هتل ها و میهمان خانه ها نیز در این مواقع تعطیل هستند.

دره دانوم در صباح

دره دانوم به دلیل داشتن طبیعت دست نخورده و جنگل های سرسبز یکی از برترین منطقه ها گردشگری و طبیعت گردی است. این دره که در یک جنگل 130 میلیون ساله قرار گرفته، منطقه حفاظت شده ای با گونه های زیستی متنوع است. در مساحت 438 کیلومتر مربعی این دره، هزاران گونه مختلف جانوری و گیاهی وجود دارد. البته گردشگران با بازدید از این دره با اورانگوتان ها، فیل ها یا پلنگ ها روبرو نمی شوند. بارزترین ویژگی دره دانوم عدم وجود انسان ها و ساخته های دست بشر در آن منطقه است که باعث شده طبیعت این منطقه بکر و دست نخورده باقی بماند. جنگل زدایی باعث از بین رفتن زیستگاه ها در صباح شده است اما این اتفاق در این منطقه حفاظت شده رخ نداده است. فعالیت هایی که در این دره می توانید انجام دهید جنگل گردی با راهنماهای باتجربه، سافاری های شبانه و … است. خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

الورستار در کداح

بیشتر گردشگرانی که از کداح تماشا می نمایند، بیشتر اوقات خود را در لانگ کاوی می گذرانند. در 55 کیلومتری جنوب شرقی این جزیره معروف شهری زیبا به نام الورستار است که کمتر در میان گردشگران معروفیت دارد. میدان اصلی الورستار محل قرارگیری مسجد زاهر، رویال هال و موزه سلطان است. کمی آن طرف تر گردشگران می توانند از تپه های سنگ آهکی گونونگ کریانگ که 218 متر ارتفاع و 250 میلیون سال قدمت دارند بازدید نمایند. در همان نزدیکی به کوالا کداح بروید و از میان خرابه های قلعه مالایی که قدمت آن به قرن هفدهم باز می شود عبور کنید. این مکان قدیمی ترین قلعه در شمال مالزی است. برترین مقاصد گردشگری مالزی

کوتا کینابولا در صباح

مرکز صباح، یعنی کوتا کینابولا ممکن است در نگاه اول زیبا به نظر نرسد اما در پشت ساختمان ها و مراکز خرید این شهر، سواحل ماسه ای زیبا و مسجدی باشکوه وجود دارد که تنها 10 دقیقه با آنجا فاصله دارند. به ساحل تانجونگ آرو بروید تا زیباترین چشم انداز غروب خورشید بورنئو را ببینید. یا به تماشا خلیج لیکاس بروید و در سواحل و جزایر زیبای آن گردش کنید. پارک آبی تونکو عبدالرحمان یک مکان ایده آل برای غواصی، گردش در سواحل و استراحت و آرامش است. پس از کمی رانندگی می توانید به جنگل های زیبا و بکر خارج از شهر برسید. معروف ترین غذا های مالزی

ایپوه در پراک

ایپوه مرکز استان پراک اخیرا گردشگران زیادی را به خود جذب نموده است. دلیل این محوبیت این است که این شهر گل های کاغذی رنگارنگی است که در سراسر این شهر وجود دارند و احاطه شدن آن به وسیله تپه های سنگ آهکی است. وجود این گل های کاغذی به این شهر لقب شهر گل های کاغذی داده است و روز به روز به معروفیت آن می افزاید. بافت تاریخی این شهر دارای ساختمان های قدیمی و مغازه های سنتی است. به علاوه معابد بودایی و هندوی زیادی شهر را احاطه نموده اند. قصر کِلی یک عمارت قدیمی از دورانی است که تحت استعمار کشورهای دیگر بود و در فاصله کمی از شهر قرار گرفته است.

جزیره پانگکور در پراک

جزیره پانگکور از کلمه پانگ کو گرفته شده است. در زبان تایلندی این کلمه معنای جزیره زیبا را دارد. این جزیره زمانی مکانی ایده آل برای ماهیگیران، ملوانان و دزدان دریایی بود و پس از دهه ها دست نخورده به جای مانده است. جزیره پانگکور به گردشگران این اجازه را می دهد که در یک بهشت استوایی تجربه ای فراموش نشدنی داشته باشند. این جزیره 30000 نفر جمعیت دارد. ازجمله فعالیت هایی که می توان در این جزیره انجام داد می توان از استراحت در ساحل، اجاره موتور و دوچرخه برای گشت وگذار در جزیره و غواصی نام برد.

پالائو تیومان در پاهانگ

مجله تایم در دهه 1970 از پالائو تیومان به عنوان یکی از زیباترین جزایر دنیا یاد نموده است. این جزیره از برترین مکان های گردشگری مالزی است. سواحل زیبای مرجانی که دست نخورده و بکر هستند و جنگل های سرسبز این جزیره سالانه گردشگران زیادی را به اینجا می کشاند. غواصی، گردش در جنگل، گردش در جزیره با موتور یا دوچرخه و بازدید از آبشارها ازجمله فعالیت هایی است که در سفر به این جزیره می توانید انجام دهید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2163

به "تور ارزان مالزی: زیباترین جاذبه های گردشگری مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: زیباترین جاذبه های گردشگری مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید