بزرگترین وسیله نقلیه برقی جهان در راه است، کامیون کمپرسی 290 تنی الکتریکی به زودی در آفریقا رونمایی می شود

به گزارش تور گرجستان ارزان، یک تیم اتحادی متشکل از تیم مهندسی پیشرفته ویلیامز، Anglo American, ENGIEدر حال تلاش برای ایجاد بزرگترین وسیله نقلیه برقی جهان هستند. آنها کامیونی 290 تنی را طراحی کرده اند که الکتریکی است.

بزرگترین وسیله نقلیه برقی جهان در راه است، کامیون کمپرسی 290 تنی الکتریکی به زودی در آفریقا رونمایی می شود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت Anglo American ادعا کرده است که این وسیله نقلیه قادر است برتر از همتایان دیزلی خود عمل کند.

این کامیون قبل از استفاده در سایر مناطق ، آزمایشی را در یک معدن فلزات در آفریقای جنوبی آغاز خواهد کرد.در صورت موفقیت این آزمون می توان امیدوار بود که یک طرح انقلابی در شرایط حمل و نقل جهان رخ دهد. طبیعتا بسیاری از سیستم های حمل و نقل جهان می توانند در صورت موفقیت این طرح، ناوگان خود را بهسازی کنند.

یکی از محاسن استفاده از کامیونهای الکترونیک به ویژه در معدن، کاهش محسوس سر و صدا و البته ارزانتر شدن هزینه های استفاده است. نسخه قبلی کامیون الکتریکی 45 تن وزن دات و در نتیجه این کامیون به راحتی رکورددار خواهد شد. در این کامیون، یک باتری لیتیوم یونی جایگزین موتور دیزلی خواهد شد و این امکان را برای کامیون فراهم می کند که هم از طریق باتری و هم به واسطه فناوری سلولی سوخت هیدروژن ، شبیه به کامیونهای وانت برقی تسلا کار کند.

به گفته تیم مهندسی پیشرفته ویلیامز ، این کامیون همچنین دارای ترمز احیا کننده خواهد بود و بنابراین، وسیله نقلیه می تواند انرژی خود را هنگام حرکت صرفه جویی و بازیابی کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1121

به "بزرگترین وسیله نقلیه برقی جهان در راه است، کامیون کمپرسی 290 تنی الکتریکی به زودی در آفریقا رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین وسیله نقلیه برقی جهان در راه است، کامیون کمپرسی 290 تنی الکتریکی به زودی در آفریقا رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید