برق رسانی به 15 روستای اردبیل عملیاتی می گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، حسن محمدی عصر سه شنبه در بازدید از شبکه توزیع برق شهرستان نیر توضیح داد: شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در کوشش بوده تا با توزیع مطمئن و پایدار نیروی برق و با بهره مندی این نعمت خدادادی در تمامی روستاهای استان رضایت مردم را جلب کند.

برق رسانی به 15 روستای اردبیل عملیاتی می گردد

وی به خدمات قابل توجه شرکت نیروی برق در مناطق روستایی و دورافتاده استان اردبیل اشاره نمود و اضافه نمود: با افتتاح نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی تغییرات مثبت و مناسبی را در عرصه برق رسانی شاهد خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: عملیاتی شدن پروژه نیروگاه خورشیدی با حمایت و پشتیبانی بخش خصوصی به بار نشسته تا برق مورد احتیاج از این طریق وارد چرخه مصرف و مدار گردد و امیدواریم با سرمایه گذاری و حضور هر چه مناسب بخش های غیردولتی توزیع پایدار برق شتاب و سرعت مناسبی را داشته باشد.

به گفته محمدی با توجه به پیشرفت کار، نیروگاه خورشیدی برق استان اردبیل با حضور مقامات استانی در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی شرح داد: تاکنون تنها هفت دستگاه اجرایی استان اردبیل به پنل های تامین برق به وسیله انرژی خورشیدی تجهیز شدند و این آمار از پیش بینی صورت گرفته بسیار پایین است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل توضیح داد: به دلیل توجه به مسائل مرتبط با محیط زیست و صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی، پنل های خورشیدی بسیار سودآور بوده و طبق مصوبات کشوری تمامی دستگاه ها ملزم به فراهم آوردن زیرساخت های لازم در بهره گیری از این امکان هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 342

به "برق رسانی به 15 روستای اردبیل عملیاتی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق رسانی به 15 روستای اردبیل عملیاتی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید