بعضی مدارس به واحدهای غیرمجاز سفارش می دهند

به گزارش تور گرجستان ارزان، رییس اتحادیه خیاطان با بیان این که بعضی مدارس در تهیه روپوش نفع دانش آموز و خانواده را در نظر نمی گیرند، گفت: بعضی مدارس برای تهیه پوشاک دانش آموزان به واحدهای زیرزمینی و غیرمجاز مراجعه می نمایند.

بعضی مدارس به واحدهای غیرمجاز سفارش می دهند

حبیب طهماسبی در گفت وگو با خبرنگاران، در رابطه با دوخت و عرضه مانتوی مدارس اظهار کرد: در چند سال گذشته بارها به مدارس و آموزش و پرورش مناطق مختلف تهران اعلام شده که مدارس برای تهیه روپوش به واحدهای مجاز صنفی مراجعه نمایند، اما همچنان مدارس احتیاج خود را به وسیله واحدهای غیرمجاز و زیرزمینی تامین می نمایند که در نهایت منجر به ایجاد ضرر و زیان برای خانواده ها می گردد.

رییس اتحادیه خیاطان اعلام نمود: در صورتی که مدارس و خانواده ها به واحدهای مجاز خیاطی مراجعه نمایند روپوش مدارس با توجه به احتیاج دانش آموز و کیفیت پارچه، قیمت گذاری و ارائه می گردد که در این فرآیند اتحادیه و سازمان های نظارتی، بازرسی و نظارت قابل توجهی بر کیفیت محصول ارائه شده خواهند داشت.

طهماسبی با بیان این که واحدهای دارای جواز کسب برای روپوش مدارس با توجه به دستمزد، کیفیت پارچه و متراژ پارچه مصرفی، نرخ اصولی ارائه می نمایند، گفت: به دلیل نفع بعضی افراد و عدم توجه به منافع خانواده ها، مدارس به اتحادیه و اعضای زیرمجموعه آنها برای تهیه روپوش مدارس مراجعه نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 663

به "بعضی مدارس به واحدهای غیرمجاز سفارش می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی مدارس به واحدهای غیرمجاز سفارش می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید