بازگشت معجزه آسای مربی گرجستانی از هند به کشورش

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، شاکو بدینیشویلی مربی اختصاصی باجرانگ آزادکار مطرح هندی، گفت: در آخرین لحظه و با آخرین پرواز توانستم کشور هند را به مقصد گرجستان ترک کنم.

بازگشت معجزه آسای مربی گرجستانی از هند به کشورش

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

وی ادامه داد: من به طور معجزه آسایی توانستم برگردم، در غیر این صورت باید مدت طولانی را در هند می ماندم. همه مربیان خارجی قبل از من آنجا را ترک نموده بودند و برای من نیز به هنگام عزیمت به کشورم مسئله ای به وجود آمد که به وسیله دوستم که معاون وزیر خارجه بود و تماسی که با سفیر ما در دهلی گرفت توانستم در آخرین پروازی که از کشور هند انجام می شد خود را به کشور امارات برسانم و از آنجا نیز راهی گرجستان شوم.

بدینیشویلی توضیح داد: پس از ورود به کشور مجبور شدم به مدت 2 هفته در هتلی قرنطینه شوم و این فرایندی است که تمامی کسانی که به کشور وارد می شوند باید طی نمایند.

این مربی در خصوص نحوه ادامه تمرینات باجرانگ هندی گفت: ما هر روز به وسیله تلفن و فضای مجازی در ارتباط هستیم و دستیار من که یک فیزیوتراپیست است مدام با باجرانگ در ارتباط است. من نیز فرایند تمرینات و آموزش وی را کنترل می کنم که این تمرینات شامل تمرین های آماده سازی جسمانی و عمومی است.

بدینیشویلی در خصوص اینکه تعویق المپیک به نفع و یا ضرر باجرانگ است، گفت: تعویق المپیک در حال حاضر یک کار مفید و درست بود، اما من دوست داشتم المپیک در همین تابستان برگزار می شد و این به نفع ما بود. امروز باجرانگ یکی از صدرنشینان وزن خود است و امیدوارم بتواند موقعیت خود را حفظ کند ولی یکسال وقفه می تواند مشکل ساز باشد. البته این مشکل برای راوی کومار که در وزن 57 کیلوگرم حضور دارد و باید 7 تا 8 کیلو از وزن خود بکاهد بیشتر است.

وی در سرانجام ادامه داد: سوشیل کومار دارنده مدال نقره و برنز المپیک که سال آینده 38 ساله می گردد قصد حضور در المپیک را دارد. نارسینگا یاداو دارنده مدال برنز دنیا نیز سال آینده با اتمام دوره محرومیت 4 ساله می تواند در المپیک حضور یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1145

به "بازگشت معجزه آسای مربی گرجستانی از هند به کشورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت معجزه آسای مربی گرجستانی از هند به کشورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید