ایلان ماسک: قابلیت ارسال متن های طولانی به توییتر می آید

به گزارش تور گرجستان ارزان، ایلان ماسک، مالک و مدیرعامل نو توییتر پس از اینکه هزینه نو ماهانه 8 دلاری را برای سرویس بلو توییتر اظهار داشت، حالا از اضافه شدن قابلیتی به این شبکه اجتماعی خبر داده که باعث می گردد کاربران متن های طولانی را به توییت های خود اضافه نمایند.

ایلان ماسک: قابلیت ارسال متن های طولانی به توییتر می آید

ماسک در توییت خود به طور دقیق اشاره ننموده که این قابلیت چه زمانی ارائه خواهد شد، اما قول داده که به پوچی اسکرین شات های دفترچه یادداشت انتها می دهد. احتمالا ثروتمندترین فرد دنیا به توییت هایی اشاره نموده که در آن کاربران برای طولانی بودن نوشته خود، آن را در برنامه های یادداشت تایپ نموده و تصویری از نوشته را توییت می نمایند.

بهبود عملکرد جستجو و گزینه هایی برای عایدیزایی سازندگان توییتر

او بعلاوه اضافه نمود که این شرکت میخواهد روی ابزارهای بیشتری برای کسب عایدی تولیدنمایندگان محتوا و بهبود عملکرد جستجوی پلتفرم کار کند. او در توییت خود نوشت: جستجوی توییتر مرا به یاد Infoseek در سال 98 می اندازد! Infoseek موتور جستجو ساخت شرکت دیزنی اینتراکتیو بود که 28 سال پیش (1994) کار خود را آغاز کرد و سال 1999 برای همواره بسته شد.

بن کالینز، خبرنگار NBC News در پی توییت های ماسک، اشاره نمود که توییتر قبل از اینکه مدیرعامل تسلا آن را بخرد نیز در حال آزمایش یک ویژگی اشتراک گذاری متن بوده است. کالینز بعلاوه در توییت خود درباره ماسک نوشت:

او در اینجا به خاطر یکسری کارهایی که بعضی از کارمندان قبل از اخراج خود انجام داده اند، اعتبار دریافت می نماید.

در واقع، اواخر سال گذشته، جین منچون وونگ، محقق اپلیکیشن شواهدی را در نسخه وب توییتر کشف نموده بود که به ویژگی Articles و نوشتن مقالات بدون محدودیت کاراکتر اشاره داشتند.

نسخه iOS برنامه توییتر به تازگی به روزرسانی جدیدی را دریافت کرد که شامل اشتراک اصلاح شده توییتر بلو برای دریافت تیک آبی با هزینه 7.99 دلار می گردد. بعلاوه چندین ویژگی دیگر از جمله امکان ارسال ویدیوهای طولانی تر و تماشا تبلیغات کمتر در دسترس مشترکین این سرویس قرار خواهد گرفت.

ماسک قبلا قول داده بود که توییتر روی حمایت از سازندگان محتوا کار خواهد نمود، اما هنوز جزئیاتی در خصوص برنامه های شرکت در این زمینه منتشر نشده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2472

به "ایلان ماسک: قابلیت ارسال متن های طولانی به توییتر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک: قابلیت ارسال متن های طولانی به توییتر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید