رقیب اینستاگرامی توییتر پنجشنبه راه اندازی می گردد ، توییتر جایگاهش را از دست می دهد؟

به گزارش تور گرجستان ارزان، طبق یک فهرست فروشگاه اپ استور اپل، انتظار می رود رقیب توییتر پنجشنبه هفته جاری از سوی اینستاگرام راه اندازی گردد.

رقیب اینستاگرامی توییتر پنجشنبه راه اندازی می گردد ، توییتر جایگاهش را از دست می دهد؟

به گزارش خبرنگاران، بر اساس نمونه های اسکرین شات هایی که در فهرست فروشگاه اپل دیده می گردد، این اپلیکیشن که Threads نام دارد، با پست های متنی که می توان آنها را لایک کرد، نظر داد و هم رسانی کرد، عملکردی مشابه توییتر خواهد داشت.

افراد می توانند حساب هایی که در اینستاگرام دنبال می نمایند را دنبال نموده و نام کاربری خود را حفظ نمایند.

اینستاگرام که زیرمجموعه شرکت متا پلتفرمز است، از اظهارنظر در این باره خودداری کرد.

متا با راه اندازی این اپلیکیشن، در پی بهره برداری از مسائل توییتر از زمان خریداری شدن این شبکه اجتماعی در سال میلادی گذشته به وسیله ایلان ماسک است.

یکی از مواردی که کاربران توییتر را به خشم آورده و آنها را به جستجوی پلتفرم های جایگزین واداشته است، تعدیل سیاست های نظارت بر محتوا در توییتر و الزام به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه برای داشتن یک حساب معتبر است.

بعلاوه مسائلی در مورد قابلیت اطمینان سایت توییتر وجود دارد. توییتر روز شنبه، به طور موقت تعداد پست هایی را که کاربران می توانند مشاهده نمایند، محدود کرد.

رقبای فعلی توییتر مانند بلو اسکای و ماستودون تازه تاسیس هستند و هنوز شبکه های آنها به حد کافی توسعه پیدا ننموده است تا جایگزین مناسبی برای توییتر باشد.

اینستاگرام ماه هاست که با استفاده از افراد مشهور و اینفلوئنسرهای مختلف، اپلیکیشن جدیدش را تبلیغ می نماید تا به هنگام راه اندازی، حسابی هیاهو کند.

طبق فهرست اپ استور، این اپلیکیشن، برای پیش سفارش، موجود است و انتظار می رود روز پنجشنبه راه اندازی گردد.

در توصیف اپلیکیشن Threads آمده است: جایی که گروه ها گرد هم می آیند تا درباره موضوعات روز که به آن ها اهمیت می دهید، تا آنچه که فردا، موضوع روز خواهد بود، بحث و مصاحبه نمایند.

متا سابقه طولانی در کپی برداری از ایده های رقیبان دارد اما این کپی برداری ها همواره پیروز نبوده است. با این حال، هنگامی که محصولات کپی برداری شده این شرکت پیروز می شوند، به سرعت مورد توجه قرار می گیرند. پست هایی که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند و استوری نام دارند، سال 2016 از اسنپ چت کپی شد. اکنون، افراد بسیار بیشتری از استوری در اپلیکیشن های متا استفاده می نمایند تا اسنپ چت.

متا این اواخر یک محصول ویدئویی کوتاه شبیه به تیک تاک به نام ریلز ساخت. مدیران این شرکت در کنفرانس انتشار درآمدهای مالی، بیان کردند ریلز، محرک رشد در اینستاگرام و فیس بوک بوده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، متا در آوریل بیان کرد در سه ماهه اول سال جاری، بیش از سه میلیارد نفر روزانه حداقل از یکی از اپلیکیشن های متا شامل فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ استفاده کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 تیر 1402 بروزرسانی: 14 تیر 1402 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2560

به "رقیب اینستاگرامی توییتر پنجشنبه راه اندازی می گردد ، توییتر جایگاهش را از دست می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب اینستاگرامی توییتر پنجشنبه راه اندازی می گردد ، توییتر جایگاهش را از دست می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید