اپلیکیشن جدید Remote Desktop مایکروسافت برای iOS با بیش از 10 ویژگی جدید منتشر شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، مایکروسافت Remote Desktop سرویسی است که به شما اجازه می دهد به کامپیوترتان به وسیله دستگاه دیگری و از راه دور دسترسی پیدا کنید؛ مثلا با آیفون و آیپد به کامپیوتر شخصی ویندوزی یا مک برسید.

اپلیکیشن جدید Remote Desktop مایکروسافت برای iOS با بیش از 10 ویژگی جدید منتشر شد

مایکروسافت بیش از یک سال است که نسخه iOS این سرویس را به حال خود رها نموده بود و هیچ به روزرسانی یا ویژگی جدید نداد. خوش بختانه، این هفته شاهد انتشار یک به روزرسانی بزرگ برای این اپلیکیشن با چندین ویژگی جدید و جذاب بودیم.

بعضی از این ویژگی ها شامل پشتیبانی از دستگاه های جدید اپل که به تازگی عرضه شده اند؛ حالت شب (Dark Mode) سازگار با iOS 13 و دسترسی به وبکم، میکروفون، صدا و سازگاری با پی سی های ویندوز پروفشنال، اینترپرایس و سرور است.

هنگامی که کامپیوتر رومیزی به وسیله آدرس IP با دستگاه دیگری جفت شد؛ کاربران می توانند به Windows Desktop و فایل سیستم دسترسی پیدا نمایند و بعد به وسیله لمس چند انگشتی و حرکات کنترلی از راه دور روی کامپیوتر کارهای خود را انجام دهند. در نسخه جدید iOS امکان دسترسی به همه منابع سخت افزاری کامپیوتر شخصی وجود دارد.

مایکروسافت به کاربران اطمینان داده است پشتیبانی از سرویس Remote Desktop Client روی iOS را ادامه خواهد داد و دیگر مانند گذشته به حال خودش رها نمی نماید. چون بعضی از کاربران iOS هنوز به دیده تردید با این سرویس و اپلیکیشن برخورد می نمایند و می ترسند بدان وابسته شده و بعد مایکروسافت پشتیبانی خود را رها کند.

بیش از 10 ویژگی جدید

در نسخه 10.0.0 این نرم افزار بیش از ده تغییر و ویژگی جدید شاهد هستیم.

پشتیبانی از سرویس Windows Virtual Desktop یا WVD، رابط کاربری جدید Connection Center، رابط کاربری جدید برای سوییچ میان اپ های مختلف کامپیوتر رومیزی، صفحه کلید جدید، پشتیبانی از ریدایرکشن میکروفون، ریدایرکشن فضای داخلی کامپیوتر رومیزی، ریدایرکشن دوربین وبکم، پشتیبانی از دستگاه های جدید آیفون و آیپد، حالت شب سازگار با iOS 13، کنترل ارتباط در هنگامی که گوشی آیفون قفل می نماید و چندین ویژگی دیگر در به روزرسانی جدید اپلیکیشن Remote Desktop Client for iOS وجود دارد.

کاربران iOS می توانند این اپلیکیشن را به طور رایگان از روی اپ استور اپل دانلود نمایند. نسخه MacOS این نرم افزار نیز در اپ استور مک در دسترس است. ممکن است این به روزرسانی هنوز برای بعضی از کاربران در نقاط مختلف دنیا نمایش داده نشود ولی به مرور برای همه کاربران در دسترس قرار می گیرد.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 876

به "اپلیکیشن جدید Remote Desktop مایکروسافت برای iOS با بیش از 10 ویژگی جدید منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن جدید Remote Desktop مایکروسافت برای iOS با بیش از 10 ویژگی جدید منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید