نتیجه شگفت انگیز رقابت اندروید با آیفون، عکس

به گزارش تور گرجستان ارزان، زومیت نوشت: 15 درصد از افرادی که در یک سال اخیر آیفون خریده اند، قبلاً مشغول استفاده از گوشی های اندرویدی بودند.

نتیجه شگفت انگیز رقابت اندروید با آیفون، عکس

هر ساله تعدادی از کاربران تصمیم می گیرند تا از پلتفرمی موبایلی به پلتفرم موبایلی دیگر مهاجرت نمایند. این افراد یا گوشی اندرویدی را به علت خرید آیفون کنار می گذارند یا تصمیم می گیرند از آیفون سراغ زیست بوم اندروید بروند.

مؤسسه تحقیقاتی CIRP گزارشی نو با موضوع مهاجرت کاربران منتشر نموده است. آن طور که داده ها نشان می دهند، تعداد افرادی که از اندروید به iOS مهاجرت می نمایند، به صورت سالانه در حال افزایش است.

به ادعای CIRP، بیش از 15 درصد از خریداران آیفون، زیست بوم اندروید را در یک سال اخیر رها نموده اند. این یعنی خریدار 15 درصد از میلیون ها آیفونی که در سال اخیر فروخته شده اند، کاربران سابق اندروید بوده اند.

در این بازه زمانی، 83 درصد از خریداران آیفون قبلاً آیفون داشته اند و 1 درصد به گروه سوم ارتباط دارند: افرادی که از گوشی ساده استفاده نموده اند، افرادی که اولین بار است که گوشی می خرند و... (به علت گردکردن، مجموع این اعداد به 100 درصد منتهی نمی گردد).

درصد افرادی که در حال ترک کردن اندروید به مقصد iOS هستند، روند افزایشی دارد. در سال 2021، تنها 10 درصد از خریداران آیفون مهاجران اندروید بودند. یک سال بعد، این عدد به 11 درصد رسید و اکنون آمار 15 درصدی ثبت شده است.

اوج آمار مهاجران اندروید در سال 2016 ثبت شد؛ زمانی که 21 درصد از خریداران آیفون قبلاً گوشی اندرویدی داشتند. درصد این افراد تا سال 2020 روند کاهشی داشت و به 10 درصد رسید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2539

به "نتیجه شگفت انگیز رقابت اندروید با آیفون، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه شگفت انگیز رقابت اندروید با آیفون، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید