اوضاع بازار خانه های ویلایی

به گزارش تور گرجستان ارزان، آن دسته از املاک کلنگی یک تا دو طبقه بزرگ متراژ و بیش از 200 مترمربع و دارای حیاط که بازسازی شده یا با نوسازی درآینده برای سکونت آماده شوند، به عنوان خانه ویلایی در بازار مسکن آگهی می شوند. البته فرمول قیمت گذاری این املاک که عموما به صورت یکجا فروخته یا اجاره داده می گردد، از فرمول قیمت زمین درهر منطقه پیروی می نماید، به این معنا که با قیمت های بالاتر ازآپارتمان معامله می شوند.

اوضاع بازار خانه های ویلایی

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش مجله ی دلتا به نقل از دنیای اقتصاد با این حال بعضی خانه های ویلایی نیزدرمیان آگهی ها دیده می شوند که قیمت آنها از قیمت زمین درمنطقه پایین تراست. آنالیز ها نشان می دهد این قبیل ویلاها به صورت یکجا به فروش نمی رسند و مالک بنا را به شکلی بازسازی نموده که دو یا چند طبقه مستقل برای فروش یا اجاره فراهم گردد و از این رو، قیمت گذاری نیز مبتنی برفرمول قیمت زمین نیست.

هرچند با آنالیز آگهی املاک، درمناطق تهران ویلاهای آگهی شده دیده می شوند، اما عموم خانه های ویلایی پرمتقاضی درمناطقی نظیر یک و سه قرار دارند که در زمره مناطق سبزترشهربه شمار می فرایند و از گذشته حاوی ویلاهای متعددی بوده اند، اما به مروربافت سکونت در آنها تغییر نموده است.

با وجود این واسطه های ملکی از رکود سنگین بازارخانه های ویلایی خبرمی دهند و اعتقاد دارند مشتریان این گروه از املاک هم اکنون ، بسیار اندکند. اغلب مشتریان خانه های ویلایی دربازارکنونی، سازنده هایی هستند که عموما قصد دارند درزمینی که تهیه می نمایند، ساختمان لوکس بسازند و از مشتریان سکونت درخانه های ویلایی با بودجه خوبی که دراختیار دارند، به راحتی عبور می نمایند.

برای آگاهی بیشتر از حال و هوای معاملات آپارتمان در تهران به صفحات خبر و گزارش و اخبار مسکن خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 967

به "اوضاع بازار خانه های ویلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاع بازار خانه های ویلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید