انتقاد تند مهران مدیری به احتکار کنندگان ماسک، شوخی مجری دورهمی با غذای چینی ها

به گزارش تور گرجستان ارزان، برنامه دورهمی امشب با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم پخش شد.

انتقاد تند مهران مدیری به احتکار کنندگان ماسک، شوخی مجری دورهمی با غذای چینی ها

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار ،امشب برنامه دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری روی آنتن رفت.

در بخش اول مدیری پیرامون موضوعاتی همچون سیاست، کرونا و چهره های هنری استند آپ اجرا کرد.

مدیری گفت: خیلی وقت ها خودمان هم نمی دانیم چرا اینقدر اخبار سیاسی را دنبال می کنیم. یعنی سلیقه سیاسی ما این است که کم اهمیت ترین سیاست مداران جهان را هم می شناسیم، اما با بزرگترین چهره های ادب و فرهنگ کشور های خودمان بیگانه هستیم.

وی ادامه داد: اول صبح که بیدار می شویم، چک می کنیم که کی کجا را زد، در حاشیه جلسه دولت چه گذشت، حتی باید گفت که خبر نگاه جالب به میکروفون بزرگ خبرنگار! هم بالای دو میلیون بازدید داشته، اما برپایی نمایشگاه آثار بی نظیر استاد کمال الدین بهزاد تعداد کلیک زیر هزار تاست!

مدیری اظهار کرد: بابت اینگونه نگاه کردن به اتفاقات اطرافمان یک عذرخواهی به خودمان بدهکاریم، که هنر و زیبایی را رها نموده ایم. اظهار نظر مدام و بیمار گونه درباره سیاست نه تنها ما را آدم مهمی جلوه می دهد، بلکه نشانه مهمی از سطحی بودن است.

در بخش دیگر مدیری دو تماشاگر را دعوت و از آن ها سوال کرد که چقدر اخبار را دنبال می نمایند. حتی از آن ها درباره اطلاعات عمومی پرسید که آن ها اطلاع نداشتند.

مدیری نسبت به کسانی که ماسک را احتکار کردند گفت: حیف اسم حیوان که برای آن ها بگذاریم، چراکه حداقل حیوان ها ضرری برای جامعه خودشان ندارند. از شرایط سخت و بد مردم سوء استفاده می نمایند. به نظرم باید آن ها را جایی خواباند و تریلی روی آن ها رد گردد.

در بخش بعدی مدیری درباره سلیقه اجتماعی گفت: ترسناک ترین نتیجه تعطیلی ادارات و مدارس این است که نمی توانیم ترافیک را بهانه کنیم، امروز دیر رسیدم تا گفتم ترافیک بود شرایط آنلاین اتوبان مدرس را به من نشان دادند. (خنده)

وی ادامه داد: حقیقت این است که سلیقه شما در دیر کردن من نقش مهمی دارد، آدم نمی داند چی بپوشه بیاد سر برنامه! هر چی می پوشم یکی یک چیزی می گوید.

مدیری گفت:یکی می گوید یقه ها را بده حتی یکبار یکی با نخ و سوزن آمد پشت صحنه و گفت با اجازه تون من دوتا ساسون از پشت پایتان بگیرم تا خوش فرم باشد! اختلاف سلیقه را به هیچ عنوان نمی توان شوخی گرفت.

مدیری در ادامه گفت:خواهش از آن هایی دارم که همدیگر را برای ازدواج انتخاب کردند، قبل از رسمی شدن آتلیه نروید یا در عکس ها شرایط دندان های یکدیگر را آنالیز نکنید. (خنده)

مدیری نسبت به اتفاقات اخیر گفت:انصاف نیست یک نفر آن سر جهان خفاش با دست نشسته بخورد و بعد ما مجبور بشیم اینقدر دست بشوریم. اصلا ما کی اینقدر دست می شستیم خیلی کثیف می شد زیر فرش می مالیدیم.

مدیری کامنت های مخاطبان را با موضوع تمساح پوزه کوتاه خواند.

تمساح کی بودی تو!

مدیری از جومونگ خطرناک تری

آقای مدیری یک عمر دمپختک و قرمه سبزی خوردیم حالا باید تاوان خفاش خور را بدهیم.

سلطان تمساح پوزه کوتاه خودتی بقیه اداتو درمیارن.

آقای مدیری 200 تومان بریز تو کارتم (مدیری گفت: حداقل شماره کارت می ذاشتی)

مدیری بگو مدارس را تا عید تعطیل نمایند!

جذاب لعنتی (مدیری گفت: چرا جدیداّ می خواهند قربون صدقه بروند فحش می دهند)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1105

به "انتقاد تند مهران مدیری به احتکار کنندگان ماسک، شوخی مجری دورهمی با غذای چینی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند مهران مدیری به احتکار کنندگان ماسک، شوخی مجری دورهمی با غذای چینی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید