افتتاح سایت 5G همراه اول در تهران

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آئین رونمایی از سایت 5G همراه اول در برج ستاره ونک، امروز یکشنبه 10 اسفند 1399 برگزار می گردد.

افتتاح سایت 5G همراه اول در تهران

قرار است این مراسم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام شیوع کرونا، با حضور تعداد محدودی از مدیران ارشد شرکت ارتباطات سیار ایران، کارشناسان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه برگزار گردد و سایر علاقمندان می توانند مراسم مذکور را از کانال همراه اول در اپلیکیشن روبیکا به صورت زنده و از لینک https://go.rubika.ir/mci مشاهده نمایند.

همراه اول با قدم در راستا تعالی و با شعار تحقق رؤیای دیجیتال، پیروز به راه اندازی شبکه نسل پنجم ارتباطی شده که در راستای ارائه خدمات بهتر به صنایع و مشتریان، به مرور این نسل از فناوری را در سایر نقاط کشور نیز راه اندازی خواهد نمود.

پیش از این 4 اسفندماه امسال دو سایت 5G همراه اول در دو نقطه از مشهد مقدس به صورت Outdoor رونمایی و در مدار سرویس دهی نهاده شد.

مشترکان همراه اول که دارای گوشی 5G هستند، می توانند در نقاط تحت پوشش از جدیدترین و سریع ترین اینترنت دنیا بهره مند شوند؛ همچنین برای سایر مشترکان که گوشی 5G ندارند به وسیله مودم و سرویس وای فای امکان استفاده از این فناوری وجود دارد.

همراه اول ورود به فناوری 5G در ایران را از سال 1395 شروع نموده و با استفاده از توان داخلی شامل تیم های فنی اپراتور و شرکت های داخلی فرایند بومی کردن این فناوری را پیش برده است

بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در روزهای آینده نقاط بیشتری در کشور را تحت پوشش فناوری نسل پنجم تلفن همراه قرار خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1804

به "افتتاح سایت 5G همراه اول در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح سایت 5G همراه اول در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید