استنسیل ابرو چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

به گزارش تور گرجستان ارزان، انگیزه - آرایش و زیبایی - استنسیل ابرو برای افرادی که ابروی های کم پشتی دارند یا ریزش ابرو دارند و یا به هر دلیلی جای ابروهایشان خالی است، بسیار کارآمد است. با استفاده از مواد تاتوی موقت که به طور موقت بر روی ابروهای شما خواهد ماند وبه راحتی پاک می گردد، می توانید فرم دلخواه ابروها را با استنسیل انتخاب نموده و سپس آن را بر روی ابرو پیاده کنید و پس از مدتی آن را تغییر دهید. در ادامه به موارد کاربرد استنسیل ابرو می پردازیم.

استنسیل ابرو چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

چه موقع ابروهایمان را استنسیل کنیم؟

برای بهترین تشخیص و بهترین مدل ابرو هنگامی که نمی دانید چه مدل ابرویی به چهره شما می آید و باعث جذاب شدن چهرتان می گردد، این است که مدل های انتخابی استنسیل را بر روی ابرو پیاده نموده و درانتخاب بهترین آنها از آن یاری بگیرید.

افرادی که ابروهایی بسیار کم پشت و نازک دارند، نمی خواهند تحت هیچ شرایطی از ابروی اصلی و طبیعی آنها حتی یک تار کم گردد؛ چون با برداشتن آنها به مرور زمان ابروها خالی و خالی تر خواهند شد. پس با محفوظ ماندن شکل اصلی ابروها، با استفاده از استنسیل ابرو مدل مورد نظر خود را انتخاب نموده و ابرویی پر و طبیعی را برای چهره خود بسازید.

اغلب خانم ها می خواهند برای همواره از داشتن ابروهایی خالی و کم خلاص شوند و تصمیم می گیرند ابروهایشان را تاتو نمایند، ولی از ترس اینکه مدلی که آرایشگر برایشان انتخاب می نماید به چهرشان نیاید و مناسب شان نباشد، از اقدام به آن منصرف می شوند. استنسیل ابرو به ما یاری می نماید که قبل از اقدام به اینکار، چندین مدل را بر روی ابروها با سایه ابرو امتحان نموده و پس از قطعی شدن، برای تاتو اقدام کنید.

خانم هایی که ابروهایشان از تاج خالی شده و کم و نا مرتب به نظر می آید، می توانند با استفاده از استنسیل ابرو به پر و پهن تر شدن آن یاری نموده و به راحتی ابرویی طبیعی و در عین حال پرتر از قبل برای چهره شان داشته باشند.

یکی از اهداف مرتب کردن ابروها مثل هم شدن و یک مدل شدن آنهاست (قرینه شدن ابروها) و این کار گاهی بر خلاف میل افراد به نازک شدن ابروها منتهی می گردد. بنابراین استنسیل ابرو می تواند راهی برای یاری به حل این مشکل بدون نازک شدن و یا کوتاه شدن ابروها باشد، به طوری که پس از انتخاب مدل ابرو و پیاده شدن بر روی یکی از ابروها، با بر گرداندن استنسیل در جهت عکس آن برای ابروی بعدی، در یکدست و یک مدل شدن دقیق آنها به ما یاری بسیاری خواهد نمود.

چگونه استنسیل ابرو بسازیم؟

اگر ابروهای شما کم پشت است و نمی خواهید دردسرهای تاتوی ابرو یا حتی کاشت ابرو را تحمل کنید می توانید با این روش به سادگی ابروهای خود را زیباتر و پر پشت تر نشان دهید. برای انجام کار:

  • یک ورق طلق را به اندازه یک مستطیل حدود 3 اینچ با قیچی برش دهید.
  • دومین مرحله ایجاد یک شکل مناسب ابرو است. شکل مناسب ابروهایتان را طراحی کنید.
  • سپس سعی کنید دقیق و تمیز با تیغ داخل ورق را در بیاورید.

نحوه کار با استنسیل

در مرحله اول از واکس بیرنگ برای تثبیت بیشتر مراحل بعد استفاده می کنیم. این واکس با ایچاد چسبندگی بیشتر، به ماندگاری آرایش ابرو یاری می کند. در ادامه کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • می توانید از رژ لب های ویتامینه بی رنگ نیز برای این کار بهره ببرید. البته برخی سایه های ابرو نیز چرب هستند و برای رنگ آمیزی استفاده می شوند. می توانید از سایه های چرب بهره ببرید که با رنگ پوست تان هماهنگی داشته باشد.
  • اگر ابرو ها نامتراکم و کم پشت هستند باید علامت بزنید. اولین علامت بالای تاج ابرو، بالای مردمک چشم در حالتی که چشم به رو به رو نگاه می نماید و درست در مرکز قرار گرفته است و نقطه سوم، بالای گوشه انتهایی چشم است و در اصل بستگی به پف پلک شما دارد و انتهای ابرو که خود شما می توانید بهترین حالت را بدست آورید.
  • با استفاده از مداد پودری ابرو که برای استنسیل ابرو ساخته شده، می توانید برای نقش دهی به ابرو بهره ببرید. در آخر ابرو ها بسیار پرپشت و طبیعی به نظر می رسد.
  • همین اقدام را می توانید برای پر پشت کردن ابرو یا ابروهای بلوند و یا افرادی که کاملا جای ابروهایشان خالی است انجام دهید.
  • برخی مواقع ابرو ها آنقدر بور است که دیده نمی گردد. در این مواقع بهتر است زیر سازی ابرو بسیار دقیق انجام گردد.

نکات مهم

  • برای برداشتن موهای اضافه از موچین های سرکچ بهره ببرید
  • ابروهایتان را برای پر نشان دادن به سمت بالا و برای نازک نشان دادن به سمت چپ و راست برس بکشید
  • برای اینکه ابروهایتان حالتش را حفظ کند از ژل ابرو بهره ببرید
  • بهترین موچین ها، موچین های نوک کج هستند که قسمت انتهای آنها زبر است و دریافت مو با آنها آسان تر است
  • برای کشیدن ابرو نباید آن را محکم کشید
  • برخی از موچین ها به حالت قیچی هستند. هر چندوقت یکبار، وقتی نوک موچین کند شد، باید موچین خود را تعویض کنید
  • به یاری یک گوش پاک کن آغشته به ماده ضدعفونی یا الکل، نوک موچین آن را تمیز کنید
  • همواره شب هنگام ابروها یتان را بردارید تا قبل از آغاز آرایش صبحگاهی آثار سرخی از اطراف ابرو محو گردد.
منبع: مجله انگیزه
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1510

به "استنسیل ابرو چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استنسیل ابرو چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید