استقلال ، فجر سپاسی پس از 2993 روز در استادیوم آزادی

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، یکی از ملاقاتهای مهم هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز چهارشنبه بین دو تیم استقلال و فجر سپاسی است که این بازی آخرین بازی از هفته نوزدهم نیز می باشد. دو تیم در حالی فردا به مصاف هم می فرایند که ملاقاتشان در نیم فصل اول برنده نداشت و در هفته هجدهم نیز رده های اول و چهاردهم جدول را در اختیار دارند. بعلاوه این ملاقات را می توان تقابل برترین خط دفاع و ضعیف ترین خط حمله لیگ نیز به حساب آورد.

استقلال ، فجر سپاسی پس از 2993 روز در استادیوم آزادی

فجر سپاسی آخرین بار در فصل 93-92 در لیگ برتر حضور پیدا کرد و پس از سقوط در آن فصل به لیگ دسته اول، تا قبل از سال 1400 مجال بازگشت به لیگ برتر را نیافت.

آخرین باری که ملاقات استقلال و فجر سپاسی در استادیوم آزادی و در جریان لیگ برتر انجام شد به نیم فصل نخست فصل 93-92 باز می شود که آبی پوشان آن بازی را با تک گلی که به وسیله هاشم بیگ زاده به ثمر رساندند با پیروزی پشت سر گذاشتند. این بازی در روز 23 آذر سال 92 برگزار گردید تا از آخرین بازی این دو تیم در استادیوم آزادی بیش از 8 سال و 2 ماه بگذرد.

استقلال و فجر سپاسی در حالی از هفته نوزدهم لیگ برتر در روز چهارشنبه 4 اسفند در استادیوم به میدان می فرایند که آخرین ملاقاتشان در این استادیوم 2993 روز پیش بوده است و شاید این فاصله زمانی یکی از نکاتی باشد که بر جذابیت های این بازی اضافه می نماید.

ملاقات دو تیم در نیم فصل اول در حالی با نتیجه یک - یک به انتها رسید که آبی پوشان تا ثانیه های انتهای با نتیجه یک بر صفر از میزبان خود پیش بودند و با گلی که در دقیقه 95 دریافت کردند اولین امتیازات را در این فصل از دست دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2362

به "استقلال ، فجر سپاسی پس از 2993 روز در استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال ، فجر سپاسی پس از 2993 روز در استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید